728 x 90

سناتور جوزف لیبرمن: رژیم ایران، بزرگترین تهدیدی است که با آن مواجه هستیم

سناتور جوزف لیبرمن، رئیس سازمان اتحاد علیه ایران اتمی
سناتور جوزف لیبرمن، رئیس سازمان اتحاد علیه ایران اتمی

سناتور جوزف لیبرمن، رئیس سازمان اتحاد علیه ایران اتمی در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت:‌ من همیشه معتقد بودم که توافق هسته‌یی یک توافق بد است. ما بیشترین تحریمهای اقتصادی را از روی رژیم ایران، در ازای چیزهای بسیار اندک برداشتیم. در حال حاضر دونالد ترامپ می‌گوید که این کافی نیست.

سناتور لیبرمن اعمال تحریمها علیه رژیم را «یک آسیب اقتصادی» به ٰرژیم توصیف کرد و افزود:‌ مردم ایران عموماًً علیه این رژیم هستند. بنا بر این، این یک فرصت (تاریخی) است و من فکر می‌کنم رژیم ایران، بزرگترین تهدیدی است که ما با آن مواجه هستیم.

 

بیشتر بخوانید

سناتور لیبرمن: رژیم ایران با انقلاب مردمی روبه‌رو می‌شود

در جلسه اتحاد علیه ایران اتمی که روز سه‌شنبه ۳مهر ۹۷با حضور مقامها و شخصیتهای آمریکایی و عربی در نیویورک تشکیل شد، تهدیدهای رژیم ایران در زمینه‌های مختلف و راههای مقابله با آن بررسی شد.

سناتور جوزف لیبرمن، رئیس گروه «اتحاد علیه ایران اتمی»، در سخنانی با اشاره به بازگشت تحریمهای هسته‌یی آمریکا علیه رژیم ایران گفت پاسخ مثبت کشورها به این تحریمها نشانه قدرت آمریکا است. شرکتهای عمده اروپایی مانند توتال از ایران خارج شده‌اند. هر چند دولتهای اروپایی به این شرکتها فشار وارد می‌کنند، اما این شرکتها پاسخگوی سهامداران خود هستند و از ایران خارج می‌شوند.

سناتور لیبرمن اضافه کرد:‌ وضعیت اقتصادی در ایران بدتر شده است. در این وضعیت، گزینه رژیم ایران این است که برنامه اتمی خود را کاملا متوقف کند و دست از حمایت از تروریسم بردارد. در غیراین صورت با انقلاب مردمی مواجه می‌شود که خواستار تغییر هستند.

 

جوزف لیبرمن: ملاقات جان کری با وزیر امور خارجه رژیم ایران اشتباه بود

سناتور جوزف لیبرمن دیدارهای محرمانه جان کری با جواد ظریف را اشتباه دانست و آن را تقبیح کرد.

فاکس نیوز ۲۶شهریور۹۷:

"مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق، "جان کری " را به‌خاطر ملاقاتش با مقامات ایرانی بعد از خارج شدن از وزارت‌خارجه و در رابطه با آنچه که خراب کردنٍ فعال ِ سیاست‌های ایالات متحده آمریکا در مورد ایران نامید، زیر ضرب برد.

پمپئو در توئیت خودش گفته است که تعامل"جان کری"با رژیم ایران که پدر خوانده تروریسم جهانی است، یک اقدام ناشایست و بی‌سابقه و در مغایرت با سیاست‌های خارجی آمریکاست.

"توافق شکست خورده است، آن‌را ول کن."

 

پیام اشتباه به رژیم ایران

سناتور جوزف لیبرمن گفت: فکر می‌کنم ملاقات "جان کری" با وزیر امور خارجه رژیم ایران یک اشتباه بوده است. من بسیار خوشحالم که رئیس‌جمهور ترامپ از توافق هسته‌یی بیرون کشید. فکر می‌کنم که این یک توافق بد برای آمریکا بود.

وی افزود: ما در حال حاضر رژیم ایران را در یک وضعیت متزلزل قرار داده‌ایم و ملاقات "جان کری " با وزیر امور خارجه ایران به‌طور واقعی یک پیام به آنها می‌رساند که کسانی در آمریکا حضور دارند که آدمهای مهمی هستند و ممکن است تلاش کنند که (توافق) هسته‌یی را نجات دهند.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c75da3a9-749d-4cab-8982-3338f9a21a76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات