728 x 90

سناتور جو لیبرمن خواستار حفظ فشار روی رژیم ایران شد

سناتور جو لیبرمن
سناتور جو لیبرمن

سناتور جو لیبرمن در مقاله‌ای که نیویورک تایمز به تاریخ جمعه ۲۷فروردین آنرا به چاپ رساند خواهان حفظ فشار روی رژیم ایران شد.
سناتور لیبرمن که ریاست گروه «اتحاد علیه ایران اتمی» را برعهده دارد همراه با مارک والاس مدیر اجرایی این گروه در این مقاله و در پاسخ به سرمقاله ۱۰آوریل نیویورک تایمز مبنی بر این‌که «فشار حداکثری روی ایران شکست‌خورده» می‌نویسد: «این سرمقاله استدلال می‌کند که تحریم‌هایی که موجودیت‌های تروریست و تأمین مالی آنها را هدف قرار می‌دهد باید برداشته شوند و رژیم ایران به‌خاطر کشتار و تروریسمش نباید تنبیه شود. بعکس: فشار بیشتر و نه کمتر نیاز است».


وی در ادامه مقاله با اشاره به شرایط کنونی ادامه می‌دهد: «پرزیدنت بایدن می‌تواند از اهرم ایجاد شده توسط تحریم‌های اقتصادی بهمراه ائتلاف گسترده و متحد اعضای کنگره و متحدان برای فشار آوردن برای یک توافق جامع و پایدار با رژیم ایران استفاده کند که به نگرانی متحدان ما پاسخ می‌دهد و امتیازات معنی‌دار از رژیم می‌گیرد. حالا زمان تغییر مسیر نیست تا آن‌که رژیم ایران مسیر خود را تغییر دهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9a5cdbe-d8f6-4380-a1fc-e565790d9318"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات