728 x 90

سناتور تد کروز:‌ نباید اجازه داد آخوندها به سلاح اتمی دست پیدا کنند

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

سناتور تدکروز کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری از حزب جمهوریخواه در مصاحبه با فاکس‌نیوز می‌گوید نباید اجازه داد آخوندها به سلاح اتمی دست پیدا کنند:

تلویزیون فاکس نیوز24اردیبهشت 97: نظرتان در مورد توافق اتمی با رژیم ایران چیست؟

سناتور تد کروز: فکر می‌کنم رئیس‌جمهور کار کاملاً درستی انجام داد که از توافق با رژیم ایران بیرون کشید. یک سال و نیم گذشته من با پرزیدنت ترامپ صحبت می‌کردم و از او می‌خواستم که این مسیر را انتخاب کند و از توافق بیرون بکشد.

توافق رژیم ایران که توسط اوباما صورت گرفت فاجعه‌آمیز بود و بی‌نهایت به آمریکا صدمه زد زیرا اجازه داد میلیاردها دلار مستقیماًًً برای اصلی‌ترین رژیم حامی تروریسم برود و حتی بدتر از آن به شیوه‌ای عمل کرد که تضمین می‌کرد رژیم ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند.

لغو توافق درست‌ترین کاری بود که ما باید انجام می دادیم تا تحریمها را مجدداً اعمال کنیم و از متحدانمان بخواهیم که همین کار را انجام دهند و مطمئن شوند که رژیم ایران هرگز به تسلیحات اتمی دست پیدا نکند.

زمانی که توافق اتمی مورد مذاکره قرار داشت سفرایی از کشورهای اروپایی به دفتر من آمده بودند و از من کمک می‌خواستند و می‌گفتند دولت اوباما به ما فشار می‌آورد و ما فکر می‌کنیم این توافقی احمقانه است و آیا شما می‌توانید به ما کمک کنید که این فشار آنها را پس بزنیم!

سناتور تد کروز افزود: جای تعجب ندارد که شرکت های اروپایی به پول علاقمندند ولی ما مسئولیتی بزرگتر داریم، آخوندها اگر به سلاح اتمی دست پیدا کنند آن را در آسمان تل آویو یا نیویورک یا لس‌آنجلس منفجر خواهند کرد و ما نمی‌توانیم تهدید آن را بپذیریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/321cb269-7011-44a1-a245-51cf1cc535bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات