728 x 90

سناتور تاد یانگ: یک ایران مسلح به سلاح اتمی تهدید خطرناکی برای آمریکا و متحدان است

سناتور تاد یانگ
سناتور تاد یانگ

سناتور تاد یانگ- روز ۱۳فروردین در توئیتی درباره تهدیدات رژیم آخوندی نوشت: «یک ایران مسلح به سلاح هسته‌یی تهدید خطرناکی برای منافع امنیت ملی آمریکا و متحدان و همکارانمان است.

جهت یادآوری: من یک لایحه دو حزبی برای ممانعت از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی پیشنهاد دادم و در آن به دامنه گسترده رفتار نامشروع رژیم ایران اشاره کردم».

در همین روز سناتور ارشد جمهوریخواه جیم اینهوف در کمیته نیروهای مسلح سنا تأکید کرد که هیچ بازگشتی به توافق ناقص ایران نخواهد بود. در بیانیه سناتور اینهوف خاطرنشان شده است: «علی رغم دادن اطمینان از سوی دولت بایدن مبنی بر این‌که آنها رویکرد دیپلماتیک متفاوتی را با ایران دنبال می‌کنند، تلاشهایی برای بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک ۲۰۱۵ که بسیار ناقص است در جریان است. این بدان معنی است که ایران بار دیگر از کاهش تحریم‌های خود برای تأمین بودجه گروه‌های تروریستی، استفاده خواهد کرد. این نه تنها گمراه‌کننده بلکه خطرناک است».(سایت کنگره ۱۳فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/989e0038-d410-439b-b39f-7027e563918b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات