728 x 90

سقوط هواپیمای بوئینگ٧٠٧متعلق به نیروی هوایی ارتش رژیم در منطقه مسکونی در کرج

سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در حوالی فرودگاه  پیام کرج
سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در حوالی فرودگاه پیام کرج

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس(تسنیم) صبح امروز دوشنبه ۲۴دی۹۷ یک فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ در یک منطقه مسکونی در شهرک زیبا دشت کرج سقوط کرد. هواپیمای سقوط کرده متعلق به نیروی هوایی ارتش رژیم می‌باشد.

به گفته رسانه‌های حکومتی این هواپیما که در حال بازگشت از قرقیزستان بوده موقع فرود از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی برخورد می‌کند.

تصاویر مخابره شده از سانحه بوئینگ٧٠٧ نشان می‌دهد که هواپیما کاملا در آتش سوخته است. اخبار رسانه‌های رژیم در مورد تلفات این سانحه طی ساعات اولیه ضد و نقیض بوده  است. برخی از رسانه‌های رژیم خبر از کشته شدن همه سرنشینان این هواپیما دادند. کولیوند سرپرست اورژانس رژیم گفته است: هواپیمای سانحه دیده ۸یا ۹سرنشین داشته است.

 

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر داده که  خلبان هواپیمای سانحه دیده زنده است. اما برخی دیگر از رسانه‌های رژیم به نقل از سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفته اند از ۱۶ سرنشین هواپیمای باری تنها مهندس پرواز نجات یافته است.

 

مدیرکل امنیتی رژیم در استان البرز: طبق شنیده‌ها ۱۵ نفر در این هواپیما بودند که خلبانان آن نجات پیدا کردند.

رسانه‌های رژیم تا کنون هیچ آماری از تلفات احتمالی شهروندان ساکن در محل سقوط این هواپیما نداده‌اند.

 

کانال تلگرامی خبر  فوری رژیم نوشت:  یک هواپیمای بوئینگ٧٠٧ نیز اشتباهاً در فرودگاه پیام فرود نیامد و در هنگام فرود اشتباه در فرودگاه فتح، از انتهای باند خارج شد و پس از برخورد به ساختمانها آتش گرفت. 

 

خبرگزاری رویتر به  نقل از  هواپیمایی قرقیزستان  نوشت: 

هواپیمایی قرقیزستان: این هواپیما متعلق به ما نیست و متعلق به هواپیمایی پیام ایران است. 

این خبر تکمیل می‌شود.

سقوط هواپیمای بوئینگ٧٠٧متعلق به نیروی هوایی ارتش رژیم

سقوط هواپیمای بوئینگ٧٠٧متعلق به نیروی هوایی ارتش رژیم

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46eb1bfe-ccb8-4674-be1f-794fa20ac444"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات