728 x 90

سفیر عربستان در سازمان ملل ابتکار این کشور برای صلح در یمن را به شورای امنیت ارائه داد

عبدالله المعلمی سفیر عربستان در سازمان ملل
عبدالله المعلمی سفیر عربستان در سازمان ملل

سفیر عربستان در سازمان ملل، ابتکار ریاض برای پایان دادن به بحران یمن را به اطلاع نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد رساند.
واس خبرگزاری رسمی عربستان روز جمعه ۶فروردین طی گزارشی نوشت، عبدالله المعلمی سفیر عربستان در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه طی دیداری مجازی با نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل آنها را از محتوای ابتکار عربستان برای پایان دادن به بحران در یمن، آگاه ساخت.
سفیر عربستان و سفرای کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل طی این دیدار مجازی ابتکار ریاض برای پایان بحران یمن را بررسی کردند که بارزترین نقاط آن شامل دستیابی به راه‌کار سیاسی فراگیر در یمن، گفتگو درباره بهترین راه‌کارها جهت پیشبرد حمایت از ابتکار عربستان و اجرایی شدن آن از طریق شورای امنیت و سازمان ملل است.
العربیه به‌نقل اگنس واندر مول سخنگوی وزارت‌خارجه فرانسه روز پنجشنبه نوشت، فرانسه به همراه اتحادیه اروپا از ابتکار عربستان برای پایان دادن به بحران یمن حمایت می‌کند و راه‌حل برای پایان دادن به جنگ یمن باید از طریق توافق سیاسی فراگیر با سرپرستی سازمان ملل انجام گیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ab40c13-941d-4843-b020-2781b7758cc1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات