728 x 90

سفیر انگلستان در عربستان: تشدید حملات علیه عربستان با سلاحهای رژیم ایران خطرناک است

قطعات پهپاد سرنگون شده حوثیهای وابسته به رژیم آخوندی
قطعات پهپاد سرنگون شده حوثیهای وابسته به رژیم آخوندی

نیل کرومپتون، سفیر انگلستان در عربستان سعودی، گفت، ما خوب می‌دانیم، اسلحه‌ای که شبه‌نظامیان حوثی برای حملات خود علیه عربستان سعودی از آن استفاده می‌کنند، توسط رژیم ایران تأمین می‌شود. تشدید حملات شبه‌نظامیان حوثی به عربستان رویکردی بسیار خطرناک است.


روزنامه عکاظ چاپ عربستان روز یکشنبه ۸فروردین، به‌نقل از نیل کرومپتون نوشت: انگلستان از عربستان در دفاع از خود در برابر حملات موشکی و پهپادی شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران حمایت می‌کند.
نیل کرومپتون در ادامه اظهار داشت که حملات به تأسیسات نفتی عربستان از سوی حوثی‌های وابسته به رژیم ایران رویکردی بسیار خطرناک به‌شمار می‌رود.
وی ضمن تأکید بر این‌که ما خوب می‌دانیم، اسلحه‌ای که حوثی‌ها برای حملات خود به عربستان از آن استفاده می‌کنند، از طرف رژیم ایران است و بر اهمیت ابتکار ریاض برای حل بحران یمن که ما از آن استقبال کردیم، را افزایش می‌دهد.
سفیر انگلستان در عربستان با تأکید بر اهمیت ابتکار صلح عربستان افزود که، این ابتکار سیاسی که با پیشنهاد ریاض برای بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده مطرح شده است، موضع بشردوستانه عربستان در قبال بحران یمن را نشان می‌دهد.
وی در پایان از جامعه بین‌المللی خواستار وادار کردن شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران و مشارکت در اجرای طرح صلح و برقراری ثبات و امنیت شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3fcce70c-24b0-4bdd-a87e-a5704c062ee0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات