728 x 90

سفیر انگستان در یمن: پایان دادن به حملات حوثی‌ها اولین گام در این مرحله است

ریچارد اوپنهایم سفیر انگلستان در یمن
ریچارد اوپنهایم سفیر انگلستان در یمن

ریچارد اوپنهایم سفیر انگلستان در یمن گفت، پایان دادن به حملات حوثی‌ها به ثبات منطقه کمک می‌کند. حوثی‌ها با افزایش تنشها در استانهای حدیده، تعز و مأرب و هم‌چنین افزایش حملات به عربستان، درد و رنج مردم یمن را عمیق‌تر کرده‌اند.
روزنامه عربستانی البلاد روز یکشنبه ۵دی به‌نقل از سفیر انگلستان نوشت، حملات حوثی‌ها غیرقابل قبول است و توقف حملات حوثی‌ها علیه مأرب، هدف قرار ندادن عربستان و هم‌چنین آمادگی برای ورود به گفتگوهای جدی که منجر به حل و فصل سیاسی می‌شود، اولین گام در این مرحله است.
وی در ادامه افزود: پایان دادن به حملات حوثی‌ها به حفظ منافع ملت یمن و ثبات منطقه کمک خواهد کرد، یمنی‌ها به وحدت و اتحاد در داخل دولت قانونی یمن نیاز دارند تا توان تقویت نهادهای دولتی، ارائه اصلاح‌های اقتصادی و خدمات لازم را داشته باشند.
از این پیش‌تر، شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران، شهر مأرب که پناهگاه هزاران آواره است را در کمتر از یک ماه با ۱۷فروند موشک بالستیک هدف قرار دادند که منجر به کشته‌شدن دهها شهروند غیرنظامی شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f13a0373-390f-4e4e-86d4-a8cb3e81feb4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات