728 x 90

سفر نمایشی رئیسی به سیستان و بلوچستان و بی‌اعتمادی مردم به نظام آخوندی

سفر نمایشی رئیسی به سیستان و بلوچستان
سفر نمایشی رئیسی به سیستان و بلوچستان

رئیسی در جریان سفر نمایشی خود به سیستان و بلوچستان درباره بی‌اعتمادی مردم به نظام آخوندی گفت: مشکلات اقتصادی اعتماد مردم را خدشه‌دار کرده است.

رئیسی درهیرمند وزاهدان

«مجری: رئیس‌جمهور در جمع نمایندگان اقشار مختلف مردم زاهدان هم گفت مشکلات اقتصادی اعتماد مردم را خدشه‌دار کرده است که راه جلب اعتماد خدمت صادقانه به مردم هست».

«ابراهیم رئیسی: باید این اعتماد بازسازی بشود بازسازی این اعتماد در گرو خدمت صادقانه به مردم است. باید با مردم سخن گفت؛ هم کاستیها را بیان کرد و کمبودها را، هم موفقیتها را و پیشرفتها را» (تلویزیون شبکه یک رژیم۱۳شهریور)

در حالی‌که جلاد۶۷ در سفرهای نمایشی خود، اصل موضوع درباره خشم و نفرت مردم از رژیم قتل‌عام و عامل کشتار مردم در کوره‌های کرونا را دور می‌زند، امام جمعه‌های خامنه‌ای از جمله آخوند علم‌الهدی پدر زن رئیسی، با دم زدن از بازسازی اعتماد مردم، به‌نحو مضحک و نفرت انگیری، برای جلاد۶۷ بازارگرمی می‌کنند.

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

«اعتماد عمومی مردم به دولت خدشه‌دار شده است مقام معظم رهبری امر فرمودند رسالت دولت سیزدهم این است که این اعتماد عمومی مردم را به دولت کاملاً ترمیم و بازسازی کند اگر بنا شد اعتماد عمومی مردم نسبت به دولتی که یک بخش از این نظام است خدشه‌دار بشود اعتماد مردم به نظام خدشه‌دار می‌شه و این درست نیست!»

«مردم باید به این نظام اعتماد کنند به تمام بخش‌های نظام هم اعتماد کنند تا پای این نظام بایستند و این نظام بتواند ادامه پیدا کند! و حتماً اعتماد عمومی لازم هست لذا مقام معظم رهبری رسالت دولت سیزدهم را بازسازی اعتماد عمومی به دولت که بخشی از این نظام هست قرار دادند »

آخوند دژکام امام جمعه خامنه‌ای در شیراز ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

«اقا فرمودند این اعتماد بین مردم و دولت لطمه خورده است الآن باید بازسازی بشود اگر بنا هست ما بازسازی بکنیم این اعتماد را باید چه کارهایی انجام بشود؟ »

«ما یک ادبیاتی در بین روسا و وزرا و اینها داشتیم در سالهای قبل که دیگه نهایتاً اسمش را گذاشتند گفتاردرمانی یعنی می‌آمدند همه‌اش حرفهای قشنگ می‌زدند اما از عمل خبری نبود» (تلویزیون شبکه فارس رژیم ۱۲ شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4c52152-81bf-4a36-a430-64889dc83904"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات