728 x 90

سفر روحانی به اتریش به‌خاطر درگیر بودن سفارتش در وین در تروریسم باید لغو شود

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

همزمان با سفر روحانی، سفارت در تدارک یک انفجار تروریستی در گردهمایی بزرگ ایرانیان

و کشتار شمار زیادی از بیگناهان بود

در حالیکه اسدالله اسدی دیپلومات تروریست رژیم آخوندی در وین طراح یک عملیات جنایتکارانه تروریستی برای حمله به اجتماع بزرگ ایرانیان در پاریس در شنبه ۳۰ژوئن بوده است، پذیرش روحانی در اتریش لکه ننگی بر دامن دموکراسی و حقوق‌بشر و مشوق تروریسم و جنایت و نقض آشکار ارزشهایی است که اتحادیه اروپا بر آن بنا شده است. این سفر باید لغو شود.

بنا‌به اطلاعیه مشترک دادستانی فدرال و آژانس امنیت و اطلاعات بلژیک در طی آخر هفته یک سوءقصد تروریستی بمبگذاری علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس خنثی گردید. حداقل ۶نفر در رابطه با این سوء قصد برنامهریزی شده دستگیر شدند. یک چاشنی انفجاری و نیم کیلو مواد منفجره ضبط گردیدند. مغز متفکر این حمله تروریستی رئیس ایستگاه اطلاعاتی ایران در سفارت وین اسدالله اسدی بود که در یک پارکینگ اتوبان ۳ در آلمان به دام افتاد. وی از مرداد ۱۳۹۳ در این موضع مسئولیت مشغول بکار بوده است. دو تروریست که بمب در ماشین آنها پنهان شده بود، امیر سعدونی و نسیم نعامی نام دارند که مقیم آنتورپ بودند. بنا‌ به اعتراف تروریستهای دستگیر شده، اسدی مواد منفجره را در لوکزامبورگ تحویل آنها داد تا در گردهمایی پاریس منفجر کنند.

اگر این سوءقصد در این اجتماع فشرده و عظیم عملی می‌شد مطمئناً به کشتار شمار زیادی از بیگناهان منجر می‌شد.

سفارت رژیم ملایان در اتریش، وزارت‌خارجه و وزیر خارجه و وزیر اطلاعات این رژیم و شخص روحانی بی‌شک در این حادثه مستقیماًً درگیر و مسئول هستند و شورای ملی مقاومت خواستار افشای کلیه جزییات این طرح تروریستی هستند.

مقاومت ایران خواستار لغو سفر برنامه‌ریزی شده ۴ژوئیه روحانی و ظریف به وین هستند. سفر بالاترین مسئولان تروریسم دولتی به یک کشور عضو اتحادیه اروپا، آنهم همزمان با یک طرح تروریستی بزرگ، مشوق جنایت و تروریسم است.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان

۱۱تیر ۱۳۹۷(۲ژوییه ۲۰۱۸)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b1ed78b-00cf-45cb-a260-71dfb1bb057a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات