728 x 90

سعید محمد کنار گذاشته شد یا قصد نامزدی در انتخابات داشت؟

سعید محمد
سعید محمد

معاون سیاسی سپاه پاسداران روز شنبه ۱۴فروردین علت برکناری سعید محمد سرکرده قرارگاه خاتم را «تخلف» اعلام کرد. در اسفند سال گذشته، با حکم حسین سلامی، سرکرده سپاه پاسداران فرماندهی قرارگاه خاتم رژیم از سعید محمد به حسین هوشی سادات سپرده شد. این در حالی بود که گفته می‌شد احتمال نامزدی سعید محمد برای شرکت در انتخابات نمایشی ریاست‌جمهوری سال۱۴۰۰ وجود داشت.

سعید محمد در صفحه توئیتر خود نوشت: «از آنجا که احتمال دارد به‌دلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه‌هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی- جهادی خاتم‌الانبیاء، از سمت خود استعفاء می‌دهم».

گفتنی است که یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه حرف سعید محمد را رد کرده و گفت که سپاه پاسداران به‌طور جدی با شرکت او در انتخابات مخالف است.

وی که با خبرگزاری حکومتی فارس مصاحبه می‌کرد گفت: «اتفاقاً منفک کردن سعید محمد از مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به‌دلیل همین تخلف و رعایت نکردن مقررات از سوی ایشان بوده است».

سعید محمد که از مهرماه سال۹۷ به سرکردگی قرارگاه خاتم منصوب شد سوابق مدیریتی متعددی در شرکت‌های وابسته به امپراطوری قرارگاه خاتم را داشت.

یدالله جوانی افزود: «که تصور می‌کنند چون سعید محمد مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه را برعهده داشته و به عرصه انتخابات ورود کرده‌اند، احتمالاً ورود ایشان به عرصه انتخابات با نظر و تأیید و حمایت سپاه است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b9d576b-6c33-4a0f-b140-8c4baf3c902c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات