728 x 90

سرکرده مرزبانی نیروی انتظامی: بعضی مواقع دوستان ما بیش از ۱۰۰قبضه سلاح در شب کشف می‌کنند

احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی
احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی

پاسدار گودرزی سرکرده مرزبانی نیروی انتظامی روز ۲۸مهر در تلویزیون شبکه خبر رژیم گفت: «بعضی مواقع دوستان ما بیش از ۱۰۰قبضه سلاح در شب کشف می‌کنند، باورتان می‌آید آر پی جی ۷ و تجهیزاتی برای ضدتانک و ...».

تلویزیون رژیم ۲۸مهر ۹۹ - احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی: «شیاطینی هستند که در آن‌سوی مرزها چه در فراتر از مرزهای کشور ما متأسفانه در تلاش هستند که ناامنی در کشور ما ایجاد بکنند.

بعضی مواقع دوستان ما چندین یعنی بیش از ۱۰۰قبضه سلاح در شب کشف می‌کنند، باورتان می‌آید آر پی جی ۷ - آر پی جی هفت یک تجهیزاتی هست برای ضدتانک استفاده می‌شود ... ما هفته گذشته دو تا از بهترین یاران خودمان به‌شهادت رسیدند که در راستای همین بحث سلاح و مهمات بود، شما دعا کنید که ما موفق شویم در این زمینه با یاری دستگاههای دیگر مثل ستاد کل نیروهای مسلح که الحق و الانصاف سرلشکر باقری عنایت ویژه‌یی به مرز و مرزبانی دارند که تقویت هم کردند و اخیراً هم عنایت ویژه‌یی داشتند…». .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c05be3d3-81c0-40af-bfec-09b274f091ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات