728 x 90

وحشت رژیم از قیام و مجاهدین-سرکرده سپاه در لرستان: روسری مجاهدین فقط یک یونیفرم منافقانه است لاکن اسم همین حرکت را می گذارند انقلاب

پاسدار کشکولی
پاسدار کشکولی

پاسدار کشکولی سرکرده سپاه در لرستان:

روسری مجاهدین فقط یک یونیفرم منافقانه است لاکن اسم همین حرکت را می گذارند انقلاب 

انقلاب شروع شد انقلاب شروع شد

 

بلوف‌ها و قدرت‌نمایی کشکی پاسدار کشکولی!

امروز ما ۱۱۰گردان بسیجی در استان داریم زمان جنگ با همه سختی‌هاش ۱۴گردان داشتیم الان ۲۲گردان ویژه داریم فقط سپاه و بسیج

گردان ویژه که دوره دیده آموزش دیده مجهز به سلاح و باتون و به سپر و کلاه کاسکت و ماشین و موتور و یکی از اینها را هم از ۹۶تا الآن کف خیابان نیاوردیم!

 

پاسدار کشکولی سرکرده سپاه در لرستان – شبکه افلاک رژیم ۱۹مهر:

ما منتظر این فتنه بودیم لاکن نه الآن اواخر مهرماه و آبان ماه منتظر همین فتنه بودیم لاکن نه به این بهانه به یک بهانه دیگر

همه قوتی که اینها پای کار آوردند همین جمعیت بود که دیدید ظرف این بیست و چند روز در کل ایران صد و ده‌هزار نفر جمعیت آوردند در میدان یعنی روزی چهار هزار و خورده‌ای

ما دو نوع جنگ داشتیم در این هفته در این دو سه هفته یک جنگ واقعی کف میدان که ما اصلاً نتوانستیم از توانمان را بیاوریم در میدان نه خواستیم امروز ما ۱۱۰گردان بسیجی در استان ما داریم برادران و خواهران عزیز زمان جنگ با همه سختی هاش لشگر ۵۷، ۱۴گردان داشتیم. ۱۴گردان داشتیم، ۵تا بود تا آخر جنگ آخر جنگ شد ۱۴تا امروز ما فقط ۱۱۰تا گردان داریم. ۲۲گردان ویژه داریم فقط سپاه و بسیج گردان ویژه که دوره دیده آموزش دیده مجهز به سلاح و باتون و به سپر و کلاه کاسکت و ماشین و موتور و یکی از اینها را هم از ۹۶ تا الآن کف خیابان ما نیآوردیم.

این جنگ هم جنگ جهانی بود همین جنگ کف خیابان جنگ جهانیه از حیث صورت‌بندی و صف‌بندی که ما کی هستیم آنها کی هستند. همه آنها هستند همه آنها هستند آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و اروپا و صهیونیستها وهابیت و منافق و کمونیست و همه و همه هستند. لاکن همه‌اش زورشان رسید این جمعیت بود. این جنگ واقعیه. لاکن یک جنگ رسانه‌یی هم هست نه آنجا در ذهن و خیال و توهم ۲۵روز ۱۷هزار دروغ اینها در فضای مجازی پخش کردند.

در دوره اول انقلاب ما منافق و کمونیست می‌گرفتیم تا پای دار مقاومت می‌کرد یعنی جنگ آنها جنگ ایدئولوژیک بود با نظام می‌جنگیدند. ما از ۹۶ تا الآن استان را بلوک‌بندی کردیم، سازمان داریم، یگان داریم لاکن آن را برای روز سختی ما گذاشتیم.

خب اینها اگر که راست می‌گویند روسری منافقین که فقط یک یونیفرم منافقانه است خب به آن می‌خواهند که چه کنند یعنی خودشان هم با آنها درگیر هستند. لاکن اسم همین حرکت را می‌گذارند انقلاب انقلاب انقلاب شروع شد. انقلاب شروع شد.

مهمترین کاری که شیطان انجام می‌دهد یاس آفرینی است این‌که مردم را بترساند مایوس کند. ما از منظر خودمان باید شروع کنیم حزب‌اللهی، بسیجی‌ها، انقلابیون، امید بدهیم به مردم، امید بدیم به مردم فریب این جنگ رسانه‌یی را ما نخوریم.

 


آخوند موسوی نماینده خامنه‌ای در جهاد کشاورزی

رجوی، این هزار و سیصد و خورده‌ای خانم آنجاست حجاب شان اجباری است!

خودتان هم دیدید، روسریشان قرمز است

خب چطور شما حجاب تان آنجا اجباریه ولی بچه‌های ما باید این جا بی‌حجاب باشند!

آخوند موسوی نماینده خامنه‌ای در جهاد کشاورزی – ۱۹مهر

رجوی این هزار و سیصد و خورده‌ای خانم آنجاست حجاب شان اجباری است. خودتان هم دیدید، روسریشان قرمز است. لباسهای قهوه‌ای دارند. خب چطور شما حجاب تان آنجا اجباریه ولی بچه‌های ما باید این جا بی‌حجاب باشند و این جا ظلم ما کردیم به حقوق‌بشر ولی تو... با آن آدم ها... که دور و برت هستند آره شما مدعی حجاب هستید.

(شبکه افلاک رژیم- ۱۹مهر)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09160e56-b8a4-4d3a-9a24-c02395f0e39e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات