728 x 90

سرکرده سپاه ضد محمد تهران: الآن وقت صحبت درباره افرادی که به اشتباه توسط پاسداران کشته شدند نیست!

۲۵ آبان، شروع اعتراضات سه راه حمزه کرمان
۲۵ آبان، شروع اعتراضات سه راه حمزه کرمان

سرکرده سپاه ضد محمد تهران که مسئولیت سرکوب مردم تهران را به عهده‌ دارد در جلسه شورای قلابی شهر تهران هنگامی که درباره مردمی که به دست پاسداران کشته شدند، مورد سؤال قرار گرفت گفت الآن وقت این حرف‌ها نیست.

مشروح آنچه که در جلسه مزبور مطرح شده به روایت سایت حکومتی مشرق نیوز (نزدیک به باند خامنه‌ای و پاسداران) به این شرح است:

«فرمانده سپاه (ضد) محمد رسول‌الله تهران در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد این افراد به اشتباه از سوی مأموران کشته شده باشند، گفت: این موضوع در حال بررسی است و در حال حاضر در این مورد نه می‌توانیم اظهارنظر کنیم و نه وقت آن است».

 

این سایت حکومتی نوشت:‌ «محمد یزدی فرمانده سپاه (ضد) محمد رسول‌الله (ص) تهران در حاشیه یکصد و هفتادونهمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران حکومتی در پاسخ به این سؤال که در رابطه با اعتراضات اخیر آقای آشنا مشاور رئیس جمهور گفته است که همه جانباختگان اغتشاشگر نبوده‌اند و شما تا چه میزان این حرف را تأیید می‌کنید، اظهار کرد:... من این موضوع را تأیید می‌کنم و بخشی هم البته آشوبگرانی بوده‌اند که کشته شده‌اند».

 

پاسدار محمد یزدی در یک تناقض‌گویی آشکار ابتدا گفت عده‌یی از معترضان از مرفه‌ترین افراد بودند که اصلاً دغدغه مالی ندارند و از سوی دیگر در پاسخ این سؤال که: پس چرا تمامی حرکات اعتراضی اخیر در مناطق فقیرنشین پایین شهر اتفاق افتاد گفت: دشمنان ما نقطه‌گذاری‌شان دقیق بوده!

این پاسدار جنایتکار هنگامی که با مقایسه رفتار فرانسه با معترضان داخلی‌اش و آنچه که پاسداران انجام‌ می‌دهند قرار گرفت گفت مقایسه این اعتراض با فرانسه مقایسه اشتباهی است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e424b48-36b3-4899-98d4-5e3f43af7520"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات