728 x 90

سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای: رهبران آمریکا حقوق بگیر مجاهدین هستند

پاسدار محمد باقری سرکرده کل نیروهای مسلح تحت امر خامنه‌ای
پاسدار محمد باقری سرکرده کل نیروهای مسلح تحت امر خامنه‌ای

چهارشنبه دوم خرداد ۹۷، پاسدار محمد باقری سرکرده کل نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای، در صحن مجلس ارتجاع حاضر شد و وحشت رژیم آخوندی از اثبات خطوط مجاهدین و پیشروی این خطوط در صحنه بین‌المللی را به نمایش گذاشت.

پاسدار باقری «رهبران آمریکا»‌ را «حقوق بگیر»‌ مجاهدین دانست و گفت:

«امروز نیز ملت ایران با امتحان بزرگی مواجه هست، آمریکای جنایتکار بدعهد با عهدشکنی در تصمیمات توافق شده قبلی و توسط عناصر تازه به دوران رسیده خود برای ملت ایران باید و نباید می‌کند، دشمنی بد عهد ظالم جنایتکار منزوی و عصبانی با رهبرانی عهد شکن و فاسد و حتی حقوق بگیر صهیونیستها و منافقین».

دو روز پیش (۳۱اردیبهشت) آخوند صادق لاریجانی رئیس قضاییه رژیم سیاست‌های جدید آمریکا علیه برنامه‌های موشکی و اتمی و منطقه‌یی رژیم را تحت تاثیر افکار مجاهدین دانسته و گفته بود: «رئیس‌جمهور آمریکا مشاوری انتخاب میکنه که مزدور بدترین و بدنام‌ترین تروریستهای دنیا هستند: منافقین. مشاوری که دائماً با اونها همکاری می‌کرد. یعنی از این بدنامتر ممکنه کسی رو که برای مشاوره در اون مرحله انتخاب کرد. و لذا هنوز هم می‌بینید شما دشمنیهای بر همان اساس داره رخ میده. و تخیلات منافقین در اینها هم ظاهراً اثر کرده».

پاسدار جعفری در همین سخنرانی در مقابل خواست روسیه و یکی از مواد ۱۲گانه اعلامی از سوی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اخراج مزدوران رژیم در سوریه کرنش کرد و گفت:

(رژیم) ایران حقوق بین‌المللی را رعایت می‌کند اگر در کشوری حضور پیدا می‌کند به دعوت آن کشور و دولت قانونی آن است، سر جنگ با کسی ندارد.

پاسدار باقری برای روحیه دادن به نیروهای رژیم که در وحشت از تحولات روزهای اخیر علیه حکومت آخوندی به‌سر می‌برند گفت:‌ «این دشمن هر چند که جسارت ورود در عرصه نظامی و جنگ رو در رو را ندارد اما تلاش دارد در عرصه اقتصادی و عملیات روانی بر ملت ایران فشار وارد بکند »...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7807e8ea-a3d9-444d-9ca7-81e42ae1a209"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات