728 x 90

سرپرست سازمان تامین اجتماعی هک شدن سایت این سازمان را تأیید کرد/ اسناد ورشکستگی این سازمان در فضای مجازی منتشر شد

هک شدن سایت تآمین اجتماعی
هک شدن سایت تآمین اجتماعی

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی هک شد سایت این سازمان را مورد تأیید قرار داد.

محمد حسن‌زاد سرپرست این ارکان غارت دسترنج حقوق بگیران و بازنشستگان در صفحه اینستاگرامی خود ضمن تأیید هک شدن سایت این سازمان از ارگانهایی که «از سامانه‌های اطلاعاتی سازمان تامین اجتماعی در برابر حملات گروه خرابکار اینترنتی محافظت کردند»‌ قدردانی کرد.

وی افزود« همکاران بنده در کمترین زمان ممکن از این حمله آگاه، در سریعترین زمان ممکن وارد عمل شده و مقابله کرده و ابعاد فنی را بطور کامل بررسی و اقدامات لازم را انجام دادند. البته این گروه برای دقایق بسیار کوتاهی توانست به سایت خبری سازمان؛ تاکید می‌کنم سایت خبری، نفوذ کرده و اطلاعات مبهم و دستکاری شده خود را منتشر کند که بلافاصله با واکنش کارشناسان سازمان مواجه شد».

همچنین یکی از سرکردگان سانسور و سرکوب اینترنتی رژیم به اسم پلیس فتا برای  رسانه های حکومتی جزئیاتی از این را تشریح کرد و  گفت حمله کنندگان توانستند «تغییر ظاهری در صفحه پورتال خبری سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی» ایجاد کنند. 

افشای اسناد ورشکستگی سازمان تأمین اجتماعی پس از هک شدن

اعتراف مقامات رژیم به هک شدن سایت سازمان تأمین اجتماعی با یک تأخیر دو روزه از انتشار این خبر در فضای مجازی صورت می گیرد. روز پنجشنبه ی ۹خرداد یک گروه اینترنتی در حساب توئیتر خود اعلام کرد که سایت سازمان تأمین اجتماعی را هک کرد و نمای ظاهری آن را تغییر داده است (دیفیسمنت).

 

همین گروه سپس در توئیت دیگری اقدام به درج یکی از اسناد هک شده کرد. این سند  نامه ای از سوی سرپرست اقتصای و برنامه ریزی این سازمان به محمد حسن‌زاد سرپرست تأمین اجتماعی است که در آن هشدار می‌دهد چنانچه دولت روحانی بدهی ۱۹۰هزار میلیاردی به این سازمان را نپردازد سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شده و قادر به پاسخگویی به ۴۲میلیون شهروندی که تحت پوشش دارد نخواهد بود:

در این نامه آمده است که سازمان تامین اجتماعی  تا پایان سال جاری ۷هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهد داشت و اگر چنانچه بدهیهای دولت به این سازمان که ۱۹۰هزار میلیادر تومان است پرداخت نشود  جامعه «با تبعات وخیمی» روبرو خواهد شد. 

 

سند بدیهای سازمان تأمین اجتماعی

سند بدیهای سازمان تأمین اجتماعی

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/657ee08e-36b4-46f9-b0b5-16c1cd135541"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات