728 x 90

سرقت از سفره مردم

رژیم تاوان سیاست‌های تروریستی خود را از مردم می‌گیرد. ربیعی سخنگوی دولت روحانی روز ۱۳مرداد قطع گام‌به‌گام یارانه‌ها را اعلام کرد. این یعنی سرقت از سفره خالی مردم.

محسن بیگلری ـ مجلس ارتجاع ـ ۷مرداد ۹۸: «کمر مردم زیر فشار اقتصادی از خم شدن گذشته و در حال شکستن است...جناب رئیس‌جمهور کشاورزان و دامداران و کارمندان و کارگران و فرهنگیان و بسیاری از بازاریان مناطق محروم در زیر خط فقر زندگی می‌کنند محض رضای خدا فکری بکنید چاره‌ای بیندیشید.... بسیاری از هموطنان بنده و جنابعالی چندین ماه است که گوشت قرمز را فقط در ویترین قصابیها دیده‌اند!»

قاسم جاسمی ـ مجلس ارتجاع ـ ۸مرداد ۹۸: «این شاًن مردم ما نیست... گفتید که ما کاری خواهیم کرد که نیازی به این ۴۵تومان نداشته باشند ولی متأسفانه الآن از دهک‌های ضعیف هم شما دارید پولها را می‌گیرید و یارانه به اونها نمی‌دهید».

این در شرایطی است که به‌نوشته روزنامه حکومتی فرهیختگان ۱۲مرداد شکاف طبقاتی در دولت روحانی افزایش یافته است. فرهیختگان نوشت: «ثروتمند‌ترین‌ها در سال ۹۰بیش از ۱۲برابر کم‌درآمدترینهای جامعه هزینه می‌کردند، این فاصله امروز به بیش از ۱۴برابر رسیده است»!

در تکمیل نوشته این روزنامه باید گفت: ثروتمندترین‌ها در این مملکت همان ژنهای خوب و سران نظام هستند که از شیره جان ملت ارتزاق می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03c3f1ec-6d30-4273-be96-6867eeb9ebaa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات