728 x 90

سرخوردگی و یأس در مورد تحولات برجام و واکنش امام جمعه‌های خامنه‌ای

جنازه برجام
جنازه برجام

آخوند اکبری‌نیا امام جمعه رژیم در جیرفت با سرخوردگی و یأس در مورد تحولات مربوط به برجام گفت: امروز برجام به فتنه، تبدیل شده است، آمریکا و اروپایی‌ها می‌گویند که جمهوری اسلامی باید به برجام برگردد و خامنه‌ای گفت که باید عمل را ببینیم و او فتنه برجام را تشخیص دادند و گفت که ما باید راستی‌آزمایی کنیم و اگر مسئولی خلاف حرف خامنه‌ای، حرفی بزند منافق است.

آخوند هاشمی‌زاده امام جمعه خامنه‌ای در فیروزآباد نیز گفت: باید دانست که جو بایدن با حضورش در کاخ‌سفید معلوم نیست نسبت به برجام چه تصمیمی بگیرد و در واقع هنوز سیاست درستی اتخاذ نکرده... باید دید باسیاست‌های رنگارنگ آمریکا و اروپا ما شاهد چه بحران‌هایی در منطقه و جهان خواهیم بود.

آخوند عاملی امام جمعه رژیم در اردبیل نیز گفت: هفته گذشته وزیر خارجه آلمان اظهار داشت که ایران با کاهش تعهد به برجام با آتش‌بازی می‌کند!... بدتر از آن، وزیر خارجه آمریکا که می‌گوید؛ جمهوری اسلامی هم‌چنان با پایبندی به توافق فاصله دارد و توانایی‌های هسته‌یی این کشور در حال حرکت به سمت و سویی غلط است.

آخوند دژکام، امام جمعه خامنه‌ای در شیراز گفت: اگر آمریکا و همراهانش در اروپا نخواهند حق ما را بدهند ما حق خودمان را محکم خواهیم گرفت.

بنابراین بایستی آقای بایدن هم حساب کار خودش را بکند و اگر می‌خواهد مثلا تغییری که ادعای حزب اینها بود در چند سال پیش بدهد خودشان تغییر بکنند نه این‌که ظاهرش را بخواهند چهار تا شعار بدهند بعد هی بخواهند از ما بیخودی و به ناحق آوانس بگیرند چنین چیزی دیگه تمام شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07284913-9a23-4c8a-8fcd-3b7fb3649271"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات