728 x 90

سراشیبی فقر؛ از پای مرغ به پوست مرغ

فروش پوست مرغ
فروش پوست مرغ

در ادامه گرانی فزاینده، پوست مرغ که در حاکمیت آخوندهای دزد به‌تنها امکان تأمین پروتئین مردم محروم تبدیل شده، از کیلویی ۶هزار تومان در اسفندماه اکنون به کیلویی ۹هزار تومان رسیده است.

یک رسانه حکومتی در گزارشی با عنوان: خانواده‌های کم درآمدی که از سر ناچاری «پوست مرغ» می‌خورند! نوشت: در حاشیه تهران و کلان‌شهرها که معمولاً محل سکنای کارگران غیررسمی و زنان سرپرست خانوار است دیگر تقاضا از پای مرغ به پوست مرغ رسیده است و در همین روزهایی که در آن به سر می‌بریم در شهریار مردم برای پوست مرغ کیلویی ۸ تا ۹هزار تومان می‌پردازند تا بتوانند با این پوست پر از هورمون که بدون تردید منشاء بیماریهای گوارشی و عروقی بسیار است برای فرزندان خود سوپ درست کنند و کمی پروتئین چاشنی نان خالی سفره‌ها نمایند.

این رسانه رژیم با اشاره به قیمت بسیار بالای گوشت قرمز نوشت: گوشت خیلی وقت است که دیگر در سبد خانوار نیست و حالا مرغ هم با این افزایش قیمت کنار رفته و از پای مرغ به پوست مرغ رسیده‌ایم! (ایلنا رژیم۲۴ فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d7197ae-e8f9-466c-a757-30bf3d6d5142"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات