728 x 90

سراسیمگی قضاییه جلادان از اعتراض علیه اعدام نوید افکاری

نوید افکاری
نوید افکاری

در واکنش به انتشار گزارشهای مربوط به شکنجهٔ نوید افکاری، آخوند جنایتکار کاظم موسوی رئیس کل دادگستری رژیم در استان فارس، افشاگری یک زندانی که شاهد شکنجه نوید بوده را تکذیب کرد.

وی مفقود شدن این فرد پس از این افشاگری را ناشی از طرح‌های مقابله با کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی در زندان و انتقال او به بندی دیگر توصیف کرد. (خبرگزاری حکومتی میزان ۲۹شهریور)

وزارت‌خارجه ایالات متحده آمریکا در گزارشی که روز شنبه ۲۹شهریور با عنوان «رژیم قانون گریز: شرحی بر فعالیت‌های مخرب رژیم ایران، ۲۰۲۰» منتشر شد به شرح فعالیت‌های مخرب رژیم ایران و اقداماتش علیه کشورهای منطقه و مردم ایران پرداخت.
مایک پمپئو در مقدمه این گزارش با اشاره به اعدام نوید افکاری از سوی رژیم ایران نوشته است: «بزرگترین قربانیان رژیم ایران مردم ایران هستند که بیش از گذشته مقابل رژیم می‌ایستند».

این گزارش در هشت سرفصل به بیان قانون گریزی و فعالیت‌های مخرب رژیم ایران پرداخته است.
خلاصه سرفصل‌های مورد اشاره وزارت‌خارجه آمریکا در این گزارش به قرار زیر است:

یک وکیل استرالیایی اخراج رژیم ایران از المپیک را به‌خاطر اعدام نوید افکاری را رهبری می‌کند.

سیدنی مورنینگ هرالد، ۲۸شهریور -بقلم کریس باریت - وکیل استرالیایی که اخراج رژیم ایران از رقابتهای بین‌المللی به‌خاطر اعدام نوید افکاری را دنبال می‌کند، این‌که این موضوع به ورزش ارتباطی ندارد را رد کرده و گفته است حمله‌یی وحشیانه‌تر از این را تصور نکرده است و آن را حمله به ارزشهای انسان‌دوستانه جنبش المپیک خوانده است.

برای بریندان شواب رئیس سابق اتحادیه باز یکنان فوتبال استرالیا این حیاتی است که حرفها با عمل توأم بشود. وی که در سوئیس کار می‌کند و انجمن بازیکنان جهانی فوتبال را اداره می‌کند ریاست نهادی را دارد که تمام رشته‌های ورزشی را شامل می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b07ddf14-2493-4682-8877-2137f729132f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات