728 x 90

سخنگوی کاخ سفید: دونالد ترامپ تصمیم قاطع گرفت قاسم سلیمانی سر تروریست جهان را مورد حمله قرار دهد

کیلی مکننی سخنگوی کاخ‌سفید
کیلی مکننی سخنگوی کاخ‌سفید

کیلی مکننی سخنگوی کاخ‌سفید روز پنجشنبه ۱۸اردیبهشت در توئیتی درباره تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای کشته شدن قاسم سلیمانی نوشت: فرمانده کل قوا پرزیدنت ترامپ برای تحقق وظایفش برای حفاظت از مردم آمریکا تصمیم قاطع گرفت قاسم سلیمانی سرتروریست جهان را مورد حمله قرار دهد.

کیلی مکننی سخنگوی کاخ‌سفید در حساب توئیتر خود نوشت:

«رئیس‌جمهور دونالد ترامپ با انجام وظیفه خود به‌عنوان فرمانده کل برای محافظت از آمریکایی‌ها، تصمیم قاطعانه برای حمله به قاسم سلیمانی، سرتروریست جهان گرفت. این تصمیم محتاطانه و تحت اختیارات قانون اساسی رئیس‌جمهور به‌عنوان فرمانده کل و مجوز ۲۰۰۲ برای استفاده از نیروی نظامی مجاز بود. با وجود تجاوز رژیم ایران و ترور تحت حمایت دولت، رئیس‌جمهور از درگیر کردن نیروهای مسلح ما در جنگ با رژیم ایران خودداری کرد. با این حال، قطعنامه دموکراتهای کنگره مانع از توانایی رئیس‌جمهور در هدایت نیروهای مسلح ما برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی توسط رژیم ایران و نزدیکان آن می‌شود. رئیس‌جمهور دونالد ترامپ همیشه امنیت ملت و مردم آمریکا را در اولویت قرار خواهد داد. اقدامات او باعث شده است کشور ما و جهان امن‌تر شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eceb11f3-55e0-474d-a9c5-9be2d38de9fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات