728 x 90

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: ‎ باید از کسب سلاح اتمی توسط رژیم ایران ممانعت شود

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه  آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۳۱تیر در کنفرانس خبری خود درباره دور هفتم مذاکرات اتمی در وین گفت: در رابطه با زمان‌بندی دور هفتم مذاکرات همان‌طور که می‌دانید چیزی اعلام نشده است. ما هر بار نشان داده‌ایم که ما آماده‌ایم به متابعت مشترک با برجام بازگردیم.

 

ما به این باور ادامه می‌دهیم که دیپلوماسی مؤثرترین ابزاری است که ما همراه با شرکایمان در گروه پنج به‌علاوه یک در اختیار داریم تا مطمئن شویم که رژیم ایران به‌طور دائم و قابل راستی‌آزمایی از کسب یک سلاح اتمی ممانعت شود، گرچه رژیم ایران اکنون در میانه یک انتقال است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: همانگونه که گفتیم کارهای زیادی هست که هیات آمریکا قادر است انجام بدهد... ما قبلاً هم گفته‌ایم ما بر این باوریم که دیپلوماسی کماکان مؤثرترین اهرم برای کنترل است. رژیم ایران باید بار دیگر به‌طور دائم و قابل راستی‌آزمایی از کسب سلاح اتمی ممانعت شود، اما این پروسه نمی‌تواند بی‌نهایت باشد.

این تأخیر و این پروسه که طی می‌شود روی محاسبات ما تاثیر دارد که به متابعت مشترک از برجام بازگردیم. ما برای این زمانبندی نگذاشته‌ایم اما از نزدیک دنبال می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9140faf0-124e-44f1-af1a-c4b2eb463b33"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات