728 x 90

سخنگوی دولت آخوند روحانی: روز ۳۰بهمن‌ماه ورود بیماری به کشور را اعلام کردیم

علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی
علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی

درپی افشای مستند عمکرد مجرمانه خامنه‌ای و روحانی در فاجعه کرونا توسط مقاومت ایران، دژخیم علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی، با سراسیمگی گفت: «روز ۳۰بهمن‌ماه پس از جلسه هیأت وزیران دولت به‌رغم برخی شائبه‌های سیاسی، صراحتاً و صادقانه ورود بیماری به کشور را اعلام کردیم».

 

ربیعی درباره رسوایی سوء‌استفاده رژیم از فاجعه کرونا برای خلاصی از تحریم و دستیابی به درآمدهای نفتی گفت: «برخی از پترو رسانه‌ها، طرح مسأله‌ای را شروع کرده‌اند که دولت ایران از کرونا به‌عنوان ابزاری برای رفع تحریم استفاده می‌کند. این نظریه‌ای ساده‌انگارانه است».

 

در حالی که به‌تازگی رژیم پزشکان بدون مرز را اخراج کرد، سخنگوی دولت روحانی با وقاحت گفت: «ما کمک هیچ کشوری و هیچ سازمان بین‌المللی را تاکنون رد نکردیم. رسانه‌هایی که همواره به هر بهانه‌یی نظام را مورد هجوم قرار می‌دهند این مسائل را بیان می‌کنند».

ربیعی هم‌چنین به وضعیت بحرانی رژیم اشاره کرد و گفت: «ما در حالی وارد سال ۹۹شدیم که سال سختی را پشت سر گذراندیم. چالشهای بزرگ و بعضاً جانگدازی در سال گذشته داشتیم که بزرگترین آن تحریم‌های بی‌سابقه بود». (خبرگزاری سپاه پاسداران – ۱۱فروردین۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/216879ba-0d14-43b7-a579-deb045643054"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات