728 x 90

سخنگوی دولت آخوند روحانی: ۹۱ درصد مردم ایران تصور فساد از مسئولان دارند

علی ربیعی
علی ربیعی

پاسدار علی ربیعی سخنگوی کابینه  آخوند روحانی به تنفر وکاهش اعتماد مردم به کارگزاران رژیم اعتراف کرد و گفت:‌ ۹۱ درصد مردم تصور فساد از مسئولان دارند.“ وی که با روزنامه حکومتی ایران مصاحبه می کرد گفت:‌ بگذارید با آمار و شاخص های نظرسنجی به شما پاسخ بدهم. من هر سه شنبه با همه دستگاه های حاکمیتی دارم.. مطابق نتایج نظرسنجی های این مراکز حاکمیتی، ۹۱ درصد مردم تصور فساد دارند.

چند نمونه از برملاشدن دزدیها و جنگ و جدال سرکردگان نظام بر سر غارت و چپاول اموال عمومی طی روزهای گذشته:

جنگ وجدال درونی نظام برسر فساد و دزدیهای حکومتی، دامن پاسدار شمخانی، دبیر شورای امنیت رژیم و نماینده خامنه ای دراین شورا را رها نمی کند.

یک رسانه حکومتی در واکنش به این حرف شمخانی که نشاط مردم در خیابانهای تهران قابل مشاهده است، نوشت: کسانی سخن از نشاط مردم ایران می‌گویند که برای همسران چندمشان خانه‌های دهها میلیاردی می‌خرند و نوه‌های خردسالشان صاحب مکنت هستند. فرزند و برادرزاه‌هایشان مشاغل رانتی دارند و با شکمی برآمده از بیت‌المال، گرسنگی کودکان کار و شرمندگی کارگران بیکار را نشاط می‌بینند.

 

درباره فساد درونی رژیم و بگیر وببندهای اخیر، یکی از افراددستگیر شده، در زندان گفته است: دلیل اصلی بازداشت من، اطلاع از مفاسد عیسی شریفی قائم مقام پاسدار قالیباف، شهردار سابق رژیم در تهران و محمود سیف، مدیرعامل سابق شرکت تجارت الماس مبین وابسته به سپاه پاسداران بوده است.

وی که اظهاراتش در برخی رسانه های حکومتی منتشر شده، می افزاید: چون قصد انتشار این مفاسد را داشته، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران او را دستگیر کرده است.

 

جهانگیری معاون اول آخوند روحانی گفت: برخورد جناحی و تبعیض‌آمیز با مفسدان آفت مبارزه با این پدیده زشت و شوم است. (در ابتدای روی کار آمدن دولت روحانی)  مشخص نبود که ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی کجا و چگونه هزینه شده است؟

وی افزود: باید پشت صحنه و ابعاد پنهان پرونده بابک زنجانی مشخص شود. باید مشخص شود که چگونه ممکن است بابک زنجانی بتواند به راحتی مبلغ هنگفتی به میزان ۲۰۷ میلیارد دلار از بیت المال سوء‌استفاده کند.

 

به گزارش رسانه‌های حکومتی، مرتضی بختیاری رییس دفتر سابق دستگاه قضایی رژیم به وجود ۶۰ حساب تک امضایی قضاییه خامنه‌ای اذعان کرد.

بختیاری به رسانه های رژیم گفت: حدود ۶۰ و خرده‌ای حساب بود. فکر می‌کنم تک امضایی بود.

 

روزنامه‌ حکومتی جمهوری اسلامی در اذعان به فساد‌ سرکردگان رژیم نوشت: چه اتفاقی افتاد که عده‌ای از مسئولان برای فراری دادن مفسدان به تکاپو می‌افتند؟ چرا وزیر صنعت، راه را برای اقدامات خلاف مسئولان دو خودروسازی متخلف باز گذاشت؟ این‌که «۳۰۰ مسئول برای آزادی یک قاچاقچی حرفه‌ای تریاک، با پلیس تماس گرفته‌اند» برای افکار عمومی یک زنگ خطر هولناک است.

این منبع حکومتی افزود: ورود دستگاه قضائی به ماجرای تخلفات شرکت‌های خودروسازی، این سؤال را نیز به همراه دارد که وزارت صمت در یکسال گذشته که این شرکت‌ها هرکاری خواستند کردند، چرا کاری نکرد و مانع اینهمه اجحاف به مردم و اخلال در روند توزیع و فروش خودرو نشد؟

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2f851ef-1c30-4613-8b88-816189b9952a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات