728 x 90

اسلام دین آزادی

سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانسی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانسی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان
سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانسی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

سخنرانی در کنفرانسی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

در چهارمین افطار ماه رمضان، روز یکشنبه، ۶فروردین کنفرانسی با نام ولایت فقیه بزرگترین دشمن اسلام، صلح و برابری- متحد با قیام و مقاومت ایران برای جمهوری دموکراتیک، با شرکت و سخنرانی شماری از پارلمانترهای کشورهای عربی، وزرای سابق و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی از فرانسه و جهان عرب در اورسور اواز برگزار شد.
در این کنفرانس، مریم رجوی به‌صورت آنلاین شرکت داشت و در شروع جلسه طی سخنانی خطاب به حاضران گفت:

ماه رمضان را به همه شما و به عموم مسلمانان به‌ویژه در فرانسه تبریک می‌گویم. در ایران، ماه رمضان در حالی آغاز شده که آزادی و عدالت پیام‌های اصلی اسلام رحمت و رهایی توسط دیکتاتوری مذهبی تحت نام اسلام لگد‌مال شده‌اند. بنا بر آمارهای حکومتی اکثر مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند، بودجه سیستم نظامی و سرکوب افزایش و بودجه خدمات عمومی کاهش یافته است.
در چنین شرایطی قیام از ۶ماه پیش جریان دارد. رژیم تلاش می‌کند با سرکوب وحشیانه از گسترش آن جلوگیری کند. در جریان این قیام بیش از ۷۵۰تن از جمله کودکان خردسال به‌دست پاسداران کشته شدند. با این حال، جنبش هم‌چنان ادامه دارد.
روز جمعه در زاهدان هموطنان بلوچ ما بار دیگر به خیابان آمدند و با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» خواستار سرنگونی رژیم شدند. روز ۲۳ اسفند مردم چهارشنبه‌سوری را به تظاهرات علیه رژیم تبدیل کردند و در ۲۵ اسفند، در آخرین پنجشنبه سال، بر مزار شهیدان قیام گرد آمدند و شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای سر دادند.
مثل همه انقلاب‌ها ما با دو ترفند از سوی رژیم و متحدانش مواجه بودیم:
ترفند اول این‌که بگویند که راهی رو به آینده وجود ندارد و فقط دو انتخاب هست: پذیرش وضعیت کنونی یا بازگشت به دیکتاتوری پیشین. اما مردم در ایران و در خارج کشور با قاطعیت به این دجالیت، با شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر، پاسخ دادند.

سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانسی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

اسلام حقیقی ضد حاکمیت ولایت فقیه

خمینی و جانشینش خامنه‌ای می‌خواهند که خودشان را نماینده خدا و اسلام بر روی زمین جا بزنند. و مخالفان خود را به‌عنوان دشمنان خدا و اسلام می‌بینند و محارب می‌خوانند.
از ابتدای انقلاب ۱۳۵۷ مجاهدین خلق ایران از اهداف انقلاب که آزادی بود، دفاع کردند و جرأت کردند به خمینی نه بگویند و قیمت گزاف آن را بدهند. مجاهدین خلق که از اسلام حقیقی دفاع می‌کردند اعلام کردند که:
اسلام آن چیزی نیست که حکام جدید ایران می‌گویند، اسلام دین رحمت و رهایی است. اسلام دین زن‌ستیزی نیست. اسلام بر آزادی و برابری و انتخاب آزادانه همه اعم از زن و مرد مسلمان و غیرمسلمان بنا شده است و همان‌طور که قرآن می‌گوید: ان اکرمکم عندالله اتقیکم، گفته‌ایم که هم دین اجباری و هم اجبار دینی علیه تعالیم اسلام است و همواره به‌نقل از قرآن گفته‌ایم که انبیا آمده‌اند برای آزادی بشریت یضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَالأَغْلاَلَ الَّتِی کانَتْ عَلَیهِمْ که غل و زنجیرها را از بنی نوع انسان باز کنند، چرا شما هنوز از راه نرسیده غل و زنجیرهای بیشتری بر مردم گذاشته‌اید؟
در همین چارچوب تأکید کردیم که از نظر اسلام حاکمیت حق مردم و به انتخاب مردم است. این حقوق همه در برنامه مسعود رجوی برای ریاست‌جمهوری در دیماه ۱۳۵۸ و در طرح شورای ملی مقاومت برای جدایی دین و دولت در سال۱۳۶۴ منعکس است. هم‌چنین در طرح ۱۰ماده‌یی برای ایران فردا که خواستار یک انتخابات آزاد، جدایی دین از دولت،‌ برابری زنان با مردان و یک ایران غیرهسته‌یی است.

برای ما آزادی انتخاب یک موضوع اخلاقی و سیاسی است. رژیم خیلی دوست داشت که نیروی اصلی مخالفش مسلمان نمی‌بود. پایداری مجاهدین خلق و تأثیر‌گذاری آنها در جامعه ایران از تعهد آنها به ارزش‌های انسانی و اسلام اصیل سرچشمه می‌گیرد.
از خود گذشتگی اعضای مجاهدین خلق در مقابل دیکتاتوری مذهبی نشان داد که خمینی و جانشینانش دجالانی هستند که از اسلام برای منافع خود سوء‌استفاده می‌کنند. جنایتکارانی هستند که مردم ما را به اسارت گرفته‌اند و در منطقه کشتار و تروریسم و بنیادگرایی را گسترش دادند.

دوستان عزیز،
خواهران و برادران!
آنچه که در ایران در شرف وقوع است، یک تحول تاریخی است. شما در این تحول بزرگ با حمایت خود از مردم و مقاومت ایران نقش دارید. مطمئنم که در این دوران حساس، شما می‌توانید پیام‌های این قیام و انقلاب دموکراتیک مردم ایران را به سراسر جهان ببرید.
برای شما رمضانی مبارک و عید بزرگی را آرزو می‌کنم. به دعاها و حمایت‌های شما در این ماه نیازمندیم. امیدوارم که این رمضان صلح و دوستی را به منطقه خاورمیانه به ارمغان بیاورد و امیدوارم که جهان اسلام از شر آخوندها رهایی یابد.

سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانسی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57078160-1b6e-401d-851b-d51069967eef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات