728 x 90

سخنرانی آخوند حسن روحانی در یزد، به صحنه فوران مخاصمات رأس حاکمیت آخوندی تبدیل شد

آخوند روحانی در یزد
آخوند روحانی در یزد

سخنرانی آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع امروز یکشنبه در یزد، به صحنه فوران مخاصمات رأس حاکمیت آخوندی تبدیل شد.

از یک‌سو باند خامنه‌ای با در دست داشتن تراکتهایی که روحانی را به مرگ تهدید می‌کرد، و با سر و صدا تلاش کردند سخنرانی او را مختل کنند و از سوی دیگر ‌آخوند روحانی علیه باند رقیب که برادرش را به جرم فساد زندانی کرده، عربده می‌کشید.

 

آخوند روحانی در پاسخ گفت: «اختلاف و فاصله خواست آمریکاست/ نگذارید نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌یی معدود بلند شود گرچه اون عده بسیار کم و معدود در کشور»...

 

در حالیکه کلان ضربه‌های قیام در عراق و لبنان عمق استراتژیک رژیم ولایت‌فقیه را درهم می‌کوبد و شکست برجام و خودزنیهای اتمی و شکست آن در پیوستن به اف.ای.تی.اف، ورشکستگی مالی و انزوای جهانی و بحران درونی آخوندها را بیش‌از‌پیش تشدید کرده است، سخنرانی روحانی در روز یکشنبه در یزد، با اخلالهای پی‌درپی باند غالب روبه‌رو شد و رئیس‌جمهور ارتجاع چند بار مجبور به واکنش گردید.

خبرگزاری حکومتی مهر با اشاره به شعارهای باند خامنه‌ای نوشت، آنها با سر دادن شعارهایی در مورد برجام و آمریکا، از روحانی خواستار رها کردن آمریکا و بحث مذاکره با آن شدند. روحانی در مقابل گفت: «این عده قلیل را به اسلام و وحدت دعوت می‌کنم».

در یکی از تراکتها آخوند روحانی تلویحا به مرگ تهدید شد.

 

آخوند روحانی گفت:‌ «در تبریز اما در سال ۵۷ از فروردین ۵۷ حرکت و نهضت از یزد و مردم غیور این استان آغاز شد این دهم فروردین سال ۵۷بود».....

آخوند روحانی: «من چند نکته مهم را می‌خواهم به عرض شما ملت بزرگ یزد برسانم صدای شما مردم صدای این چند نفر جوان نیست شما ... شما مردم بزرگ شما مردم مهربان شما مردم در خط انقلاب هستید [در حین صحبت‌های روحانی صدای شعار جمعیت می‌آمد] اختلاف و فاصله خواست آمریکاست ... نگذارید نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌یی معدود بلند شود گرچه اون عده بسیار کم و معدود در کشور هستند اما در عین‌حال اون گروه کم و کوچک را هم به اسلام دعوت می‌کنیم به وحدت دعوت می‌کنیم».

 

باند خامنه‌ای شعار میدادند: روحانی حیا کن...

 

آخوند روحانی در بخش دیگری از سخنرانی خود، دستگاه قضایی تحت‌امر خامنه‌ای به ریاست رئیسی که برادرش حسین فریدون (روحانی) را هم زندانی کرده، مورد حمله قرار داد و گفت:

«این‌که هنوز بعد از چند سال برای ما روشن نیست آقایی که دو میلیارد و ۷۰۰میلیون پول این مردم را خورد و او را دستگیر کردند و حکم اعدام هم برایش صادر کردند و الآن در زندان است این پول کجا رفت چه کسانی مسئول هستند چرا اونهایی که در این پرونده نقش داشته‌اند برای مردم توضیح داده نمی‌شود؟ من از همه مسئولان می‌خواهم این دو میلیارد و ۷۰۰میلیون را برای مردم شفاف کنند این پول نفت بوده این پول خزانه بوده این پول بیت‌المال بوده.

من از همه مسئولان و ارگانها می‌خواهم ۲میلیارد دلار پولی که به حلقوم آمریکا رفت و دست روی دست گذاشت و چند سال پیش شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که قوه قضاییه باید به‌سرعت به این پرونده رسیدگی کند و تا امروز خبری نشده است.

من از مسئولان می‌خواهم پرونده ۹۴۷میلیون دلار برای مردم توضیح بدهند و آنهایی که در این زمینه مسئول هستند یک نهاد ۹۴۷میلیون دلار گرفته و حساب پس نداده باید حسابرسی شود و حساب را پس دهد.

من از آن نهادهایی که بیش از ۷۰۰میلیون دلار بدهکار هستند از دستگاهها می‌خواهم برای مردم توضیح بدهند/ فساد دانه درشت ها کجاست؟ چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ این‌که چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ کردند و سر و صدا کردن سر مردم کلاه نمی‌رود / این پول‌هایی که من امروز اعلام کردم باید برای مردم توضیح بدهند والا مورد به مورد من به‌ مناسبت در استانهای مختلف این رقمها را اعلام می‌کنم».

 

آخوند روحانی در سخنرانی خود با هوا کردن فیل کشف مخزن بزرگ نفت ۵۳میلیارد بشکه‌یی، بلافاصله گفت استخراج آن به دانش و تکنولوژی نیاز دارد.

آخوند روحانی گفت: «کارگران عزیز ما مهندسان عزیز ما توانستند ۵۳میلیارد بشکه نفت را در یک مخزن بزرگ کشف کنند /یعنی از این ۵۳میلیارد چه مقدار را می‌توانیم خارج کنیم استحصال کنیم بفروشیم این بسیار مهم است و اینجاست که دانش و تکنولوژی حرف می‌زند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c29b32db-9f8a-4307-a3dd-6a69430b26c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات