728 x 90

سایت تزاریسم در آمریکا: رژیم ایران مشکل اصلی منطقه، سازمان مجاهدین قادر و آماده است رژیم قاتل و افراطی را سرنگون کند

مقاله تحلیلی از سایت تزاریسم در آمریکا
مقاله تحلیلی از سایت تزاریسم در آمریکا

سایت تزاریسم در آمریکا طی مقاله‌یی تحلیلی از ال تاد وود درباره تحولات منطقه نوشت: رژیم جمهوری اسلامی در ایران مشکل اصلی است، سازمان مجاهدین خلق ایران قادر و آماده است تا این گروه قاتل و مجرمان اسلامی و افراطی را سرنگون کند بگذارید مردم ایران کشور خود را آزاد کنند.

 

چرا ما بار دیگر در سوریه هستیم؟ بگذارید این مردم برای آزادی خودشان بجنگند، این عنوان مقاله‌یی تحلیلی است به قلم ال تاد وود که روز ۴دی۹۷ در سایت تزاریسم در آمریکا منتشر شده است.

وی درباره تحلیلهای مختلف از خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، می‌نویسد:

رسانه‌ها و سیستم فریاد می‌زنند: "شما نمی‌توانید این‌گونه سوریه را ترک کنید." "داعش چه می‌شود، متحدان ما چه می‌شوند، اسراییل چه می‌شود؟ شما دارید سوریه را تحویل روسیه و رژیم ایران می‌دهید!

من به نوبه خودم باید بگویم این انتقادات مزخرف است. فراموش نکنید که رئیس‌جمهور ترامپ توسط مردم آمریکا انتخاب شده است تا ایالات متحده را از جنگهای بی‌پایان در خاورمیانه خلاص کند.

سیاست کاهش نیروی آمریکا در خاورمیانه از سوی ترامپ، اولین قدم در جلوگیری از جنگ جهانی سوم است".

ال تاد وود سپس با تأکید بر این‌که داعش تقریباًً شکست خورده، می‌افزاید: «بله، آنها در جای دیگر موجودیت پیدا خواهند کرد، با این حال، ما متحدانی در منطقه داریم. منطقه‌یی از جهان. ترکیه یک متحد ناتو است و ارتش حرفه‌یی بسیار بزرگ دارد، آنها هم مرز در شمال سوریه هستند و مرز آرام برای آنها مهم است. اروپاییها نزدیک‌تر از ما هستند. چرا ما هزاران سرباز با حفاظت بد در منطقه حفظ کنیم... ترکیه، اسرائیل، عربستان سعودی و اتحادیه اروپا می‌توانند باقی مانده داعش را در سوریه و عراق شکست دهند. گمان من این است که رئیس‌جمهور ترامپ درست همین کار سازمان داده است».

 

ال تاد وود در ادامه به وضعیت تعادل‌قوا در کشورهای خاورمیانه و نقش روسیه و نفوذ سنتی آن در سوریه پرداخته و در پایان با تأکید بر این‌که تضاد اصلی حکومت آخوندی است، تغییر رژیم را تنها راه‌حل دانسته و تأکید می‌کند که این کار نه در عهده نیروهای آمریکایی یا خارجی بلکه تنها و تنها در عهده مردم و مقاومت ایران است.

ال تاد وود در این قسمت می‌نویسد: «رژیم جمهوری اسلامی در ایران ـ ایران مشکل اصلی است. با این حال، چند هزار آمریکایی به‌طور مؤثر از گسترش دخالتهای رژیم ایران جلوگیری نخواهند کرد. تنها راه‌حل برای این مشکل اصلی، تغییر رژیم است. دولت ترامپ به‌خوبی در مسیر به این هدف قرار دارد. من در مورد نیروهای آمریکایی صحبت نمی‌کنم؛ من در مورد مقاومت ایران صحبت می‌کنم.

سازمان مجاهدین خلق ایران قادر و آماده است تا این گروه قاتل مجرمان اسلامی و افراطی را سرنگون کند.بگذارید این کار را بکنند. آنها آماده برقراری یک جامعه دموکراتیک، بردبار و باز در ایران هستند. این همان چیزی است که مردم پارس کبیر شایسته آن هستند. به عبارت دیگر کاری را انجام بدهید که اوباما نمی‌خواست انجام بدهد.

چپ نمایان در غرب به برخی دلایل عاشق این آخوندهای شریر هستند. بگذارید مردم ایران کشور خود را آزاد کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdfdb1b3-d422-4a60-aa9a-d99bbcc8009d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات