728 x 90

سالگرد هلاکت جلاد خون‌آشام اوین، اسدالله لاجوری ملعون و زوزه‌های آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

در جمعه‌بازار ولایت‌فقیه در مشهد، آخوند علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای، روز اول شهریور در سالگرد هلاکت جلاد خون‌آشام اوین، اسدالله لاجوری ملعون، زوزه سر داد و با اشاره به حرفهای خامنه‌ای درباره‌ٔ بن‌بست نظام و این‌که مزدوران ولایت نباید ناامید شوند، گفت:

«این شخصیت بزرگواری که در مشکلات اوایل انقلاب و در برخورد با جریان ضد انقلاب و منافقین به‌عنوان یک عنصر سترگ ... فداکاریهایی انجام داد اگر کسی مشکلات سالهای اول انقلاب و اون مسائل را دوران هشت سال دفاع مقدس مشکلاتی که منافقین ناپاک در داخل کشور به‌وجود آوردند اگر اون مسائل را بنشیند و مطالعه کند امروز با همه مشکلاتی که احساس می‌کند نسبت به تداوم انقلاب یک امید صددرصد پیدا خواهد کرد.

مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که دو روز گذشته با هیأت دولت داشتند فرمودند کسانی که از بن‌بست کشور حرف می‌زنند کاملاً اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند کشور به بن‌بست رسیده گذشته را توجه ندارند ما چی بودیم در چه شرایطی بودیم؟ در چه درگیریهایی قرار داشتیم؟».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5846d791-f9ac-4ba0-b4aa-b4611600a033"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات