728 x 90

۴۴ سال فساد و جنایت برای «رساندن به مقام انسانیت» ؟!

مقام انسانیت
مقام انسانیت

وقتی دیو سلطنت از ایران بیرون می‌رفت، همگان منتظر فرشته‌ٔ عدالت بودند؛ اما این هیولای ارتجاع بود که با خیانت به اعتماد توده‌های میلیونی مردم، چنان جنایتی کرد که شاه هم توان انجام آن را نداشت!

خمینی ملعون در بهشت زهرا و بر سر تربت شهدایی که جان‌شان را فدای آزادی مردم ایران کرده بودند با دجالیت بی‌همتای خود، «نفت و آب و برق مجانی» را به رخ کشید و گفت: «دلخوش به همین مقدار نباشید، شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم!»

این روزها، پس از ۴۴سال سلطنت ولایت فقیه، برای بررسی کارنامه‌ٔ نکبت‌آلود پیرکفتار جماران و جانشین مفلوکش کسی نیاز به آمار ندارد؛ زیرا دیگر این روزها در اصلی‌ترین رسانه‌های تحت فرمان خامنه‌ای می‌نویسند و معترفند که: «فساد ناشی از قدرت بیداد می‌کند!» (روزنامه اطلاعات ۱۱ بهمن۱۴۰۱)

 

شیرجه بی‌بازگشت در گنداب فساد!

در تازه‌ترین رده‌بندی فساد دولتهای ۱۸۰کشور جهان که توسط سازمان شفافیت بین‌المللی منتشر شده است، دولت ابراهیم رئیسی، جلاد سوگلی خامنه‌ای، موفق به کسب رتبه‌ٔ مشعشع ۱۵۰ شد! در کنار افغانستان و لبنان؛ بسیار پائین‌تر از گینه (۱۳۷)، توگو (۱۳۴)، گامبیا (۱۰۲) و وانواتو (۷۵) (اگر خواستید دنبال مکانش بگردید، برای صرفه‌جویی در وقت‌تان، با بزرگنمایی در نقشه جهان، شمال شرقی استرالیا در اقیانوس آرام را جستجو کنید!)

به نظر می‌رسد خامنه‌ای و «عمق راهبردی‌اش» به شیرجه در اعماق فساد علاقه بسیار دارند؛ به‌ویژه که باید دانست در تمامی رتبه‌بندی‌های گذشته نیز رتبه‌ٔ جهانی حکومت آخوندی به همین منوال، در قعر جدول بوده است!

 

جلاد دروغگو هم درمانده است!

آخوند ابراهیم رئیسی، چندی پیش از این در یک شوی مسخره که با نام بی‌مسمای «همایش ملی ارتقای شفافیت» برگزار شده بود، بار دیگر دجالیت نوع آخوندی را به منصه‌ٔ ظهور رساند!

وی از یک‌سو نمی‌توانست آب پاکی را روی دست شنوندگان بریزد و بگوید قید شفافیت را در حکومت آخوندی بزنید؛ از سوی دیگر نیز نمی‌توانست منکر وضعیت فضاحت‌بار فساد و کلان دزدی‌های جاری پشت پرده‌ٔ ولایت شود. از این رو برای کاربرد شفافیت محدوده تعیین کرد و گفت: «شفافیت جز در مواردی که در جنگ نظامی و ترکیبی و آنچه که دشمن بخواهد از آمار و ارقامی سوءاستفاده کند و موجب تسلط اطلاعاتی دشمن شود، کاربرد دارد».

اما از آنجا که نمی‌تواند بدون دروغ، دو جمله‌ٔ پشت‌سرهم بگوید، بلافاصله چنین ادامه داد که: «شاهد شفافیت در سخنان نمایندگان، تصمیم‌گیری هایشان هستیم و ما این افتخار را داریم که از ابتدای جمهوری اسلامی و افتتاح مجلس شورای اسلامی، این شفافیت وجود داشته است!» (اعتماد آنلاین-۲۰ آذر ۱۴۰۱)

البته جای نگرانی نبود و حضار هم از «خودی‌» های نظام بودند و کسی از او نپرسید که اگر «از ابتدای» حکومت آخوندی این شفافیت وجود داشته، پس چرا در تمام شعر و شعارها و وعده‌های پوچ انتخاباتی‌اش، در کنار وعده‌ٔ سالی یک میلیون مسکن، همواره عربده‌ٔ «مبارزه با فساد» می‌کشید؟

اصلا کدام فساد؟ اعداد ۳۲هزار میلیارد هلدینگ خلیج‌فارس و ۹۲هزار میلیارد فولاد مبارکه و دکل دزدی‌ها و اسکله‌های رسمی قاچاق که خرده ریز و به‌قول خود رئیسی اندک فسادی در «گوشه و کنار» است و چیزی نیست که در «هاضمه‌ی» آخوندها در شمار فساد آید!

 

اکنون در چهل و چهارمین سالگرد آن انقلاب عظیم، در تمامی کوی و برزنهای شهرهای ایران، از همه سو بوی یک انقلاب و دگرگونی تازه می‌آید. حکومت ولایت فقیه به سردمداری خمینی و خامنه‌ای، چنان رکوردهایی در زمینه جنایت و دزدی و فساد به جای گذاشتند که در مقابل آن، جنایات و دزدی‌های دیکتاتور پیشین ایران کوچک به نظر می‌رسد!

اما این سرزمین کهنسال در تاریخ خودش بارها به رخ جهان کشیده که حاضر به پذیرش و سازش با ستمگران نیست و تمامی آنان را در هر مرحله از تاریخ چنان به زباله‌دان سپرده است که از ایشان جز با نفرت و نفرین یاد نشده و نخواهد شد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/562d3497-4e68-41e3-824f-fae7674cc60c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات