728 x 90

زوزه‌های معاونت سیاسی سپاه ولایت فقیه علیه قیام و مجاهدین

آتش زدن بانک ملی بهبهان توسط مردم و جوانان قیام آفرین ۲۵ آبان۹۸
آتش زدن بانک ملی بهبهان توسط مردم و جوانان قیام آفرین ۲۵ آبان۹۸

زوزه‌های معاونت سیاسی سپاه ولایت فقیه علیه قیام و مجاهدین

پخش در مقرهای سپاه و بسیج برای پاسداران در هنگام نماز ظهر

انتشار بعدی در سایت معاونت سیاسی سپاه پاسداران (بصیرت)

 

در این گزارش زوزه‌های معاونت سیاسی سپاه ولایت فقیه علیه مجاهدین را می‌خوانید. 

تلویزیون رژیم:

معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تقدیم می‌کند

قطب نما

مأموران آشوب

اعلام یکباره افزایش قیمت بنزین بدون اتخاذ تدابیر مناسب در خصوص نحوه اجرای آن توسط دولت باعث ایجاد نارضایتی در مردم شده و همین امر سبب سوء‌استفاده اراذل و اوباش شد تا ظرف چند روز به اموال عمومی خسارات زیادی را وارد نمایند.

اصلی‌ترین ویژگیهای این آشوبها مطابق آنچه که شواهد میدانی ثابت می‌کند عبارتند از:

-خشن بودن رفتار یا خشونت سازمان‌یافته

-نداشتن عقبه مردمی و محدود بودن به جمع ها

-ایجاد خشونت حداکثری به‌جای سر دادن شعار

-حمله به مراکز حساس از جمله مراکز نظامی و انتظامی با سلاح گرم و سرد

-آموزش دیده بودن آشوبگران

 

مرکز به‌اصطلاح عملیات ایران دو مأموریت را در دستور کار خود قرار داده است:

مأموریت اول ایجاد ارتش سایبری برای فضاسازی علیه ایران.

آمریکایی‌ها با بسترسازی فتنه در فضای مجازی نزدیکترین گروهها به خود را سازماندهی می‌کنند تا از طریق آنها زمینه‌های ایجاد آشوب را فراهم سازند.

 

مزدور حسن حیرانی با بی‌بی سی:

«ما حساب‌های زیادی باز می‌کردیم مثلا من خودم چند حساب عربی، انگلیسی و فارسی و هم‌چنین حساب‌های جیمیل داشتیم که هر روز صبح یک دستور روزانه از قسمت سیاسی فرقه میآمد و من خودم هم سه سال در قسمت سیاسی فرقه بودم توی آن دستور نوشته بود مثلا ما با حساب‌های تویتری که داشتیم هر روز صبح اول کاری که باید می‌کردیم توئیتر خواهر مریم را باید میرفتیم لایک می‌کردیم، ری تویت می‌کردیم»

مأموریت دوم: جذب اراذل و اوباش در داخل ایران.

مأموریت دیگر مرکز عملیات ایران در سازمان سیا جذب اراذل و اوباش است تا از طریق آنها اقدامات خرابکارانه خود را در ایران پیگیری کنند.

 

تلویزیون رژیم آخوندی:

«قول مساعدی بمن دادند و گفتند که براتون خارج از کشور هر کاری بخواهی براتون انجام می‌دهیم و زندگی‌تون را فراهم می‌کنیم و با ما همکاری کنید. خیابان خیابان مشخص کردند محله به محله برای شما مشخص می‌کنیم و شما می‌روید توی آن محله و این اقدامات را که برای من لیست کردند و فرستادند این اقدامات را انجام می‌دهید.

 

چه اقداماتی بود؟

- گفتند که اول می‌روید آنجا سعی کنید اول جلوی معابر اصلی را بگیرید و بنشینید و مردم را یک جوری قانع کنید که بیایند توی خیابان بنشینید که این تجمع شکل بگیرد بعد که خوب جمعیت جوشان آمد دستتان بانکها و اماکن دولتی را بروید سمت اینها و بحث تخریبشون»

 

خامنه‌ای تلویزیون رژیم آخوندی: «آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست این کار اشراره. کار اشراره. اینرا باید توجه داشت».

تلویزیون رژیم آخوندی: «دورنمای طراحی دشمنان این بود که با اقدامات خرابکارانه گروههایی که شبیه داعش سازماندهی و ترور می‌کردند از ایران، سوریه‌ای دیگر بسازند.

حامیان داخلی جریان نفاق که سالهاست از پشتوانه آشوب خیابانی با محوریت عناصر مزدور بیگانه به‌عنوان برگ چانه‌زنی و تهدید نظام استفاده می‌کنند این‌بار همه پرده‌پوشیهای منافقانه را کنار نهادند و بدون اشاره به نقش اشرار مسلح سازمان‌یافته در فتنه‌گری اخیر خواستار مجازات حافظان نظم و امنیت کشور شدند تا پیوندهای مشکوک خود را از همیشه آشکارتر کنند».

معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه

شادی روح امام (ره) و شهدا صلوات

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b6fb1dc-1530-403c-8280-228b463e2878"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات