728 x 90

زود دویچه سایتونگ: تروریستهای دستگیر شده در آلمان برای انجام مأموریت در آلبانی ۴۰هزار دلار دریافت کرده بودند

زود دویچه سایتونگ: دستگیری تروریستهای دستگیر شده در آلمان
زود دویچه سایتونگ: دستگیری تروریستهای دستگیر شده در آلمان
  • تروریستهای دستگیر شده مهمات جنگی و دستورالعمل ساخت بمب تهیه کرده بودند
  • مأموریت تروریستها در آلبانی شکست خورد و هر دو به آلمان بازگشتند

 

زود دویچه سایتونگ – آلمان: آژیر ترور و دستگیری شبکه تروریستی تحت نام داعش

زود دویچه سایتونگ-۲۷فروردین۹۹ نوشت: ایالت نوردر این وستفالن: آژیر ترور در شهر هاینس برگ....

در اولین ساعات صبح روز چهارشنبه نیروهای دولتی به منطقه هاینزبرگ واقع در استان نورد- راین وستفالن وارد شدند، اما نه به‌دلیل گسترش و همه‌گیر شدن کرونا که نام این ناحیه را در هفته‌های اخیر در سراسر کشور بر سر زبانها انداخته، بلکه به‌دلیل یک مظنون به ترور. گفته می‌شود که مرد دستگیر شده توسط پلیس، حامی شبه‌نظامیان دولت اسلامی "‌‌داعش"‌‌ بوده و حملاتی را در آلمان برنامه‌ریزی کرده است.

 

تروریستهای دستگیر شده مهمات جنگی و دستورالعمل ساخت بمب تهیه کرده بودند

دادستان کل فدرال در مجموع دستور بازداشت ۴نفر را در مناطق مختلف استان نورد-راین وستفالن صادر کرده بود.

دستگیر شدگان اهل تاجیکستان بودند. ۴نفر در شهر کارلسروهه دستگیر شدند و یک نفر از قبل در بازداشت بود. آنها که برای ترور تحت نام داعش طراحی کرده بودند، تماسهایی با دو عضو ارشد این گروه در سوریه و افغانستان گرفته بودند.

هریبرت روئل وزیر داخله این ایالت از حزب دموکرات‌مسیحی پس از دستگیری اظهار داشت که ما این مظنونان را مدتها توسط پلیس دوسلدورف و با همکاری اداره حفاظت از قانون اساسی زیر نظر داشتیم. ۳نفر از دستگیر ‌شدگان به‌عنوان "‌‌خطرناک"‌‌ طبقه‌بندی شده بودند که هر لحظه قادر به ارتکاب جنایات جدی بودند.

حملات تروریستی علیه تأسیسات نظامی آمریکا در آلمان

بنا‌ به اطلاعات پلیس دوسلدورف که مسئولیت این پرونده را "‌‌بر عهده‌ دارد، افراد این گروه حملات تروریستی را علیه تأسیسات نظامی آمریکا در آلمان را برنامه‌ریزی کرده بودند، آنها بدین هدف پایگاه نیروی هوایی را تحت‌نظر داشتند.

این افراد قبلاً مهمات جنگی تهیه کرده بودند. یکی از آنها هم‌چنین پیش‌تر دستورالعمل ساخت بمب را تهیه کرده بود. دو تن از متهمان در شهر زیگن دستگیر شدند، یکی در منطه هاینسبرگ و دیگری در شهر وردوهل در منطقه زائرلند. هر ۵مرد که بین ۲۴تا ۳۲سال سن دارند، در مقابل قاضی تحقیق دیوان عالی فدرال در کارلسروهه حاضر شدند.

 

مأموریت تروریستها در آلبانی شکست خورد و هر دو به آلمان بازگشتند

زود دویچه سایتونگ افزود: متهم پنجم ۴۰هزار دلار برای انجام مأموریت عملیات تروریستی در آلبانی را پذیرفته بود.

این مرد و یکی از چهار زندانی دیگر به آلبانی سفر کرده‌اند. بنا‌ به اعلام دادستانی فدرال اما اجرای این مأموریت در مدت کوتاهی شکست خورد و در پی آن هر دو مرد مزبور به آلمان بازگشتند.

 

دی ولت– آلمان: دستگیری شبکه تروریستی و طراحی ترور تحت نام داعش

دی ولت آلمان مورخ ۲۷فروردین ۹۹ نیز در گزارشی از دستگیری اعضای شبکه تروریستی در آلمان نوشت: آنها که برای ترور تحت نام داعش طراحی کرده بودند، تماسهایی با دو عضو ارشد این گروه در سوریه و افغانستان گرفته بودند. این افراد قبلاً مهمات جنگی تهیه کرده بودند. یکی از آنها هم‌چنین پیش‌تر دستورالعمل ساخت بمب را تهیه کرده بود. هر ۵مرد که بین ۲۴تا ۳۲سال سن دارند، در مقابل قاضی تحقیق دیوان عالی فدرال در کارلسروهه حاضر شدند.

 

متهم پنجم ۴۰ هزار دلار برای ماموریت عملیات تروریستی در آلبانی را پذیرفته بود

دی ولت افزود: متهم پنجم ۴۰هزار دلار برای انجام مأموریت عملیات تروریستی در آلبانی را پذیرفته بود.

این مرد و یکی از چهار زندانی دیگر به آلبانی سفر کرده‌اند. بنا‌ به اعلام دادستانی فدرال اما اجرای این مأموریت در مدت کوتاهی شکست خورد و در پی آن هر دو مرد مزبور به آلمان بازگشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/039eb650-9419-4208-8fce-5ee062bae68a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات