728 x 90

زنگ خطر کرونا در کرمانشاه به صدا درآمد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

استاندار رژیم در کرمانشاه گفت: در دو هفته گذشته تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان روندی افزایشی داشته و این موضوع بسیار نگران کننده است. هوشنگ بازوند با اعلام زنگ خطر دوباره کرونا در کرمانشاه افزود: بر اساس گزارش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمانشاه در وضعیت هشدارو خطر قرار گرفته است.

همچنین خبرگزاری نیروی تروریستی قدس جمعه ۹ خرداد نوشت: روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه اکنون نگرانیها را نسبت به‌ماه های قبل بیشتر کرده است زیرا براساس آمار تعداد افراد بستری و فوتی ها نسبت به گذشته همچنان در حال افزایش است.

با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمانشاه طی دو هفته اخیر این استان در وضعیت هشدار قرار گرفته و در صورت ادامه این روند محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار ۲۰ تخت به ظرفیت بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی گلستان ویژه کرونا افزوده شده است.

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/756baa60-bbbb-4a58-a961-c3659a15e15e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات