728 x 90

زنگ خطر به صدا درآمده است

ریزش عمامه ها
ریزش عمامه ها

روز ۲۴دی رسانه‌های حکومتی خبر از همایشی از آخوندهای حوزه دادند که در آن به موضوع ریزش طلبه‌ها و بریدگی آخوندها در دفاع از نظام به چاره‌جویی پرداخته بودند. روز ۲۵دی روزنامه حکومتی همدلی از جمله روزنامه‌هایی بود که از این همایش خبر داد و از ریزش نیروهای اخص رژیم در حوزه خبر داد و نوشت: «به نظر می‌آید که تورم نگران‌کننده از یک‌سو و تحقق نیافتن انتظارات متعارف مردم و نارضایتی از نحوه اداره کشور، دسته‌هایی از طلبه‌های حوزه‌های علوم دینی را از ادامه تحصیل و ورود به سلک روحانیت بازداشته یا ایشان را نسبت به دغدغه‌های انقلابی و هواخواهی از گفتمان حاکم بر حکمرانی در کشور منصرف کرده است». اما سیل خبرها از گوشه و کنار رژیم و از متن جامعه نشان می‌دهد که اوضاع نظام در این رابطه از این چیزها فراتر رفته است.

چنان‌چه به پایان رسیدن دوران حاکمیت آخوندها و ورشکستگی نظام ولایت فقیه، واقعیتی است که اعتراف به آن از همه سوی نظام شنیده می‌شود. از جمله همدلی روزنامه باند مغلوب در روز ۲۹دی با اشاره به اعترافات رستم وندی معاون پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم نوشت: «او با اشاره به شاخص گرایش به الگوهایی در حکمرانی نظیر حکومت غیردینی، گفته بود: اگر احساس کنیم به‌دلیل ناکارآمدی‌ها، نگرش مردم به سمتی می‌رود که گویا حکومت دینی در حل چالشهای کشور موفق نیست و شاید حکومت دیگری نظیر حکومت سکولار و غیردینی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، آن زمان زنگ خطر برایمان به صدا درمی‌آید».

این اعتراف تو در تو از نفرت مردمی از آخوندهای حاکم و نزدیک بودن سرنگونی نظام را آخوند مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صریح‌تر بیان می‌کند، وی از جمله زیرآب نمایشهای اقتدار موشکی سپاه را زده و می‌گوید: «اگر بزرگترین زرادخانه جنگی جهان را در اختیار داشته باشند مردم پشتیبان انقلاب نباشند، پشتیبان نظام نباشند، این قدرت ها یک روزه مثل برف آب می‌شود. کما‌این‌که اتحاد جماهیر شوروی بدون شلیک یک گلوله از هم متلاشی شد».

 

این آخوند حکومتی به صراحت رسید دریافت پیام قیام مردمی سال۹۸ را داده و می‌گوید: «آژیر خطر به صدا در آمد در سال۹۸، قبل از آژیرهای مکرری که قبلاً به صدا در آمده بود».

واقعیت این است که طنین آژیر خطر پایان نظام از همه زوایای نظام به گوش می‌رسد. روز جمعه ۲۴دی ۱۴۰۰ آخوند شاهرخی امام نمایش جمعه خرم‌آباد گفت ائمه جماعت می‌گویند ما به مساجد می‌رویم مردم حضور پیدا نمی‌کنند.

البته واقعیتهای کف خیابان بسیار گویا تر از حرفهای آخوند شاهرخی آدرس آژیر خطر را داده است.

آخوند فاضل میبدی عضو مجمع مدرسین حوزهٔ قم هم اعتراف کرد نگاه مردم به روحانیان نگاه بدی است. مردم به طلاب متلک یا فحش می‌دهند. امروزه روحانیت کمتر با لباس روحانی در مجامع عمومی ظاهر می‌شود که معذب نشود. روحانی در تاکسی می‌نشیند مردم متلک می‌گویند.

ابراز نفرت از آخوندهای حکومتی صحنه تکراری هر روز خیابانهای شهرهای میهن شده است در حالی‌که آخوندها راه فراری ندارند و پیشاپیش همهٔ درها را به روی خود بسته‌اند.

بی سبب نیست که روز ۲۳دی آخوند مقتدایی وحشت‌زده گفت باید تا پای جان از این نظام دفاع کنیم. جملاتی که آینده سیاه آخوندها را بازتاب می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f55b16d-d847-4188-8edd-d6c70ff1b52e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات