728 x 90

زنان و کابوس دفینه‌ها

زنان و کابوس دفینه‌ها
زنان و کابوس دفینه‌ها

خبر: در استان گیلان ۲۰۰۰گشت ِبه تفتیش، تذکر، تهدید و دستگیری زنان مشغول شدند.

حکایت: در این سْبات پدرسالاریِ قدیس گشته، بازماندگان مؤمن به جلوه‌های نوش‌آفرین زندگی، مادران و زنانی هستند که سر از سجاده‌های مویه و زاری برداشته‌اند. و این، کابوسی است که در چرخه‌ٔ سلطنت مطلقه‌، لرزش زلزله‌ بر ارکان دفینه‌های قرون را تداعی می‌کند.

خبر: فرمانده سپاه پاسداران در استان گیلان از تشکیل دو هزار گشت تذکر لسانی و عملی در این استان خبر داد. وی گفت تنها در دو ماه اول امسال ۲۸هزار بار با زنان برخورد شده است.

حکایت: حریصانه‌های مردسالاری‌اش را به بند ناف آیین قدسی‌اش پیوند می‌زد تا ملازمانش حکم آسمانی اختلاف جنسیت را، تعویذ سعادت و جاودانگی فردوس برین کنند!

 

خبر: پاسداران توانسته‌اند ۵۸۷خودرو را توقیف کنند. بیش از ۲۳۰۰نفر از زنان را برای ساعتها بازداشت کرده‌اند.

حکایت: و این‌گونه بود که نیرو و خرد زنان، الواح کابوس‌های گرداگرد اتاقش شدند. کابوس زنانی که گرداگرد دیوارهای اتاقش را نمایشگاهی از آنان کرد. آن‌قدر عکس‌های کابوس‌هایش را بر دیوارها چید که دیوارها از سنگینی کابوس‌ها ترک برداشتند. آنگاه بود که دیگر از شکاف دیوارها مثل همیشه ناله‌ها و ضجه‌های مادران و زنان شهر را نمی‌شنید. شصتش خبردار شد که مادران و زنان شهر از مزارهای بی‌نام و جنگل‌های اعدام‌شده می‌آیند. شصتش خبردار شد که دیگر تعویذهای جادوگران عصر سباوت کینه‌هایش، افاقه‌ٔ خوی پلیدش را نمی‌کنند...

 

خبر: فرمانده سپاه گیلان گفت: برای نظام، مسأله عفاف و حجاب، یک مسألهٔ عادی نیست، بلکه یک موضوع سیاسی و امنیتی است.

حکایت: مستمعینِ سیاهپوشی که هر یک نشان رسوخ عفونت معصومیت! او بودند، به‌خاطر پرهیز از مکافات گناهنشان، انبوه اجساد تیرباران شده‌ٔ زنان باردار و دختران تجاوز شده را در کامیونهای به صف شده ریخته و به او هدیه می‌کردند.

 

خبر: از زنان تعهد گرفته و برای ۶۴نفر پرونده قضایی تشکیل دادند.

حکایت: بهش نگاه کن! توی چشماش همیشه یه زن داره بچه‌اش را می‌کُشه. اگه بهش نگی «‌نه‌!»، تا چند سال دیگه فقط اسکلتها می‌مونن. اون همینو می‌خواد. اون به هر ایرانی یه آینده‌ٔ اسکلت‌شده می‌ده. اون با کابوس‌های آینده‌اش زندگی می‌کنه. به‌خاطر همین هم‌، ما زن‌ها رو که می‌بینه، وحشی می‌شه.

س.ع.نسیم

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53da23f6-30f0-4e2d-813d-ec45394905c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات