728 x 90

زنان نیروی تغییر

این تصاویر بر صفحه‌ٔ تاریخ ایران با برگی زرین به‌ثبت رسیده، لحظاتی که تمام حرف زنان ایران با حاکمیت آخوندی را بیان می‌کند.

آخوندهای حاکم که حتی یک کمیسیون زنان در مجلس ارتجاع را نپذیرفتند، در موسم نمایش انتخابات به‌ناگاه به‌یاد «حضور پرشور زنان» می‌افتند! امری که مهره‌های همین رژیم در جنگ باندی این‌گونه به آن اعتراف می‌کنند.

تلویزیون رژیم ۱۳خرداد۱۴۰۰:

«۵۰درصد جمعیت ایران زنان هستند و مسلماً در شرایطی مثل انتخابات سراغ شان می‌آیند برای رای»

«برای ۵۰درصد مردم ایران این امکان فراهم نیست که فکر کنند حتی به این‌که روزی می‌توانند مقام اول اجرایی کشور باشند».

«همین آقای رئیسی که دخترش آمد در صدا و سیما در صورتی که پدر بزرگ ایشان می‌گفتند که زن نباید به اسم کوچک حتی صدا کرد من نمی‌دانم موقع انتخابات همه نبایدها به باید برای زنان تبدیل میشه برای سو استفاده کثیف از زنان میشه».

این نمایش‌های مسخره که به‌دستور شخص خامنه‌ای در روزهای نمایش انتخابات به‌راه می‌افتد، تنها فریبی برای گدایی رأی است، گدایی رأی از زنانی که هدف سرکوب مضاعف حکومت آخوندی قرار دارند. هر ایرانی شریف و آگاهی می‌داند که مشکل در حکومت آخوندی است؛ اما راه‌حل هرگز در این حکومت نیست. راه‌حل مشکلات زنان ایران چیست؟ حقوق سلب شده‌ٔ زنان ایران چگونه محقق می‌شود؟ پاسخ این پرسش‌ها را در ماده‌ٔ پنجم از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی بشنویم.

خانم مریم رجوی ۹۲۰۴۰۲:

ما به برابری کامل زنان و مردان در کلیه حقوق سیاسی، اجتماعی و مشارکت برابر زنان در رهبری سیاسی معتقدیم و هر گونه اسباب تبعیض علیه زنان ملغی خواهد شد و آنان از حق ازدواج، طلاق، تحصیل، اشتغال و انتخاب آزادانه پوشش برخوردار خواهند بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4dff61e4-3ff4-4409-9713-4e4762503f2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات