728 x 90

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی: بازگشایی مدارس می‌تواند به یک فاجعه انسانی تبدیل شود

بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی
بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی

عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی رژیم در نامه‌یی با فاجعه خواندن بازگشایی مدارس در روز ۱۵شهریور خواهان جلوگیری از بازگشایی حضوری مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در کلیه استانها و مناطق کشور شد.

وی در قسمتی از نامه خود با هشدار نسبت به شرایط اسفبار بهداشتی در کشور و دستور وزیر بهداشت دولت آخوند روحانی مبنی بر بازگشایی حضوری مدارس در روز ۱۵شهریور نوشت: «این دستور با شرایط حاکم بر همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت قرمز بسیاری از مناطق کشور، همخوانی ندارد. به خطر انداختن جان میلیون‌ها دانش‌آموز و آموزگار و خانواده‌های ایشان، و دخالت در کارشناسی تخصصی نحوه مقابله و مبارزه با بیماری از سوی مسؤلان غیرمرتبط با امور بهداشتی، می‌تواند در کمترین فاصله زمانی به یک فاجعه انسانی تبدیل شود».
پیش‌تر نیز دکتر مینو محرز متخصص بیماریهای عفونی با هشدار نسبت به بازگشایی مدارس گفته بود: «تا حد امکان تجمعاتی که به‌طور معمول هر روز و ساعتها در مدارس انجام می‌شده نباید رخ دهد. در غیر اینصورت مدارس بهترین جا برای انتقال کرونا هستند». (سایت حکومتی برنا ۱۴شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/026833d4-8fed-4d21-87b7-f3f669b76083"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات