728 x 90

رژیم درباره انفجار مخزن گاز مطلقاً دروغ می‌گوید، انفجار در قسمت تولید سرهای جنگی برای موشکهای بالستیک به‌وقوع پیوسته است

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

رژیم درباره انفجار مخزن گاز مطلقاً دروغ می‌گوید

انفجار در قسمت تولید سرهای جنگی برای موشکهای بالستیک به‌وقوع پیوسته است

سرتیپ بسیجی داوود عبدی مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع رژیم ادعا کرد: «‌ساعتهای حدود یازده و نیم-دوازده شب یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین دچار انفجار می‌شود که آتش حاصل از این انفجار توسط عوامل آتش‌نشانی و اطفاء حریق کنترل و مهار شد».


این ادعا کذب محض است. شاهدان عینی در حمامک و روستای نیک در نزدیکترین نقطه شرقی به انفجار عظیم شب گذشته گواه هستند که واقعیت و آنچه به چشم دیدند برخلاف این ادعاست. به‌خصوص که در روستاهای اطراف اغلب شیشه‌های خانه‌ها شکسته و دیوارهای قدیمی ترک برداشته و شماری هم کشته و زخمی شده‌اند که هلال احمر به کمک آنها آمده است. رفت و آمد آمبولانس و آتش‌نشانی از تهران به پاکدشت و ممنوع الخروج کردن اهالی حمامک و نیک در همین رابطه است. از صبح امروز هلیکوپترها چندین نوبت بر فراز محل پرواز کردند. انفجار بزرگ در قسمت مهمات‌سازی و مشخصاً تولید سرهای جنگی برای موشکهای بالستیک به‌وقوع پیوسته است.

پارچین ۱

مجمتع پارچین شامل دهها مجتمع کارخانجات نظامی و صدها سوله و تأسیسات است. علاوه بر این دارای تونلها و تأسیسات زیر زمینی متعدد می‌باشد. سه سال پیش مقاومت ایران در کنفرانس مطبوعاتی در ۲۱آوریل ۲۰۱۷ در واشنگتن ۱۲طرح و پروژه مخفی در حال کار رژیم در سایت پارچین را به شرح زیر فاش کرد و خواهان بازدید بازرسان سازمان ملل از محل گردید.

-طرح‌های ۱ و ۲ و ۳ و ۶ (زین‌الدین) و ۸ صنایع شیمیایی

-طرح‌های ۴ و ۱۱ صنایع کروز

-طرح ۵ صنایع مهمات سازی

-طرح‌های ۷ و ۹ و ۱۱ و ۱۲ صنایع موشکی و هوا فضا


-طرح ۱۰ پدافند هوایی (صنایع صیاد شیرازی و بابایی)

پارچین 2

از این پیش‌تر مقاومت ایران در ۷نوامبر ۲۰۱۴ فاش کرده بود که رژیم دو مخزن انفجاری را که در آزمایشات ضربه انفجاری در پروژه تسلیحات هسته‌یی مورد استفاده قرار می‌گیرد در پارچین راه‌اندازی کرده است.

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۶تیر ۹۹ (۲۶ ژوئن ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5344c46f-c777-42f0-9b16-44a2c56c8956"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات