728 x 90

رژیم ایران کشوری منحصر به‌فرد در دنیا است که از تروریسم به‌عنوان ابزار پایه حکومت‌داری استفاده می‌کند

تروریسم رژیم ایران
تروریسم رژیم ایران

دولت آمریکا لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران را گامی مهم طی سال گذشته، در کارزار فشار آوردن به نیروهای تروریست نیابتی مورد حمایت رژیم ایران ارزیابی کرد.

یک مقام ارشد دولت آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی ویژه خود در این باره افزود: این اولین بار تاکنون بود که آمریکا بخشی از یک دولت خارجی را به‌عنوان یک سازمان تروریست خارجی لیست‌گذاری کرد. رژیم ایران کشوری منحصر به‌فرد در دنیا است که از تروریسم به‌عنوان ابزار پایه حکومت‌داری استفاده می‌کند.

مقام ارشد دولت آمریکا درباره عواقب لیست‌گذاری ظریف وزیر خارجه حکومت آخوندی گفت: وقتی که وزیر خارجه یک گروه به‌عنوان یک سازمان تروریست خارجی لیست‌گذاری می‌شود، این کار یک ممنوعیت جنایی فدرال برای تأمین حمایت مادی یا منابع برای این گروه به همراه دارد.

این مقام ارشد دولت آمریکا تأکید کرد:

رژیم ایران به مدت سالیان حامی تروریسم بوده است. آنها توانسته‌اند که از طریق یک کارزار انکار، پشت نیروهای نیابتی‌شان پنهان شوند. می‌گویند «ما نبودیم حزب‌الله بود» یا «ما نبودیم، شبه‌نظامیان در بحرین بودند که خط لوله نفتی را منفجر کردند.»

ما با این لیست‌گذاری حربه انکار را از آنها گرفتیم و روشن ساختیم که رژیم ایران فقط از تروریسم حمایت نمی‌کند بلکه این رژیم خودش در تروریسم دست دارد.

وی از گسترش لیست‌گذاری حزب‌الله به‌عنوان یک گروه تروریستی مورد حمایت رژیم ایران توسط کشورهای بیشتری در جهان خبر داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16929f8c-025a-4280-ae74-2b0328cb0fe2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات