728 x 90

رژیم ایران متهم به صدور تروریسم ”برای ایجاد خسارت”در حج است

مناسک حج - آرشیو
مناسک حج - آرشیو

دیلی استار ۲۹مرداد ۹۷در مطلبی به قلم جاشوا نووت در رابطه با تحرکات تروریستی رژیم ایران در جریان مناسک حج نوشت، یک شاخه نیروهای ویژه سپاه پاسداران انقلاب متهم به «صدور تروریسم» با عضوگیری افراطیون اسلامی برای «ایجاد خسارت» در مراسم سالانه زیارت حج در عربستان سعودی می‌باشد.

نووت در مقاله‌اش نوشت، گروه مخالفان ایرانی سازمان مجاهدین خلق ایران (P.M.O.I) به بیش از دو میلیون مسلمانی که عازم مکه برای مراسم مذهبی می‌باشند هشدار داده است که نسبت به طراحی فعالیت تروریستی منتسب به تهران در خارج هوشیار باشند.

شاهین قبادی می‌گوید رژیم مذهبی ایران تلاش کرده است با اعزام بخش ویژه سپاه پاسداران برای تفرقه افکنی سوء‌استفاده کند. او می‌گوید نیروی قدس که شاخه‌ای از سپاه پاسداران بوده و مسئول عملیاتهای خارجی است قصد دارد تا افراطیون اسلامی و بنیادگرایان را برای ایجاد خسارت در خلال زیارت عضوگیری کند.

نیروی قدس که اعضای آن مستقیماًًً به علی خامنه‌ای گزارش می‌دهند به‌عنوان حامیان تروریسم از سال ۲۰۰۷توسط آمریکا لیست‌گذاری شده‌اند.

شاهین قبادی و سازمان مجاهدین خلق ایران (P.M.O.I) در تبعید که از سرنگونی رژیم ایران حمایت می‌کند به دیلی استار آنلاین گفتند: « واقعیت تلخ این است که رژیم مذهبی تلاش می‌کند تا از موقعیت حج سو استفاده کند و از هر فرصتی ک در حج به‌دست آورد بحران و خسارت، ایجاد کند».

« تهران اهمیتی به این واقعیت نمی‌دهد که مهمترین پیام حج، صلح و دوستی است».

 

بیشتر بخوانید:

شورای ملی مقاومت ایران در فصل هشتم از بیانیه سی و ششمین سالگرد تأسیس خود، با عنوان« چرخش تعادل منطقه‌یی و بین‌المللی علیه فاشیسم مذهبی ولایت فقیه» توضیح می‌دهد که: مبتکر استراتژی صدور ارتجاع و تروریسم شخص خمینی بود. او در وصیتنامه خود بر ایجاد «یک دولت اسلامی با جمهوریهای آزاد و مستقل» تأکید کرد و خامنه‌ای نیز همه شرایط و ساز و کارها را برای پیشبرد این استراتژی ویرانگر تدارک دید. وی بیست سال پیش در دیدار با اعضای مجمع جهانی مو سوم به ”اهل بیت“، که ارگان تبلیغاتی ـ تروریستی ولایت اوست گفت: «استکبار می‌داند که امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی، دلهای مردم با جمهوری اسلامی است؛ می‌داند که عمق سیاسی و استراتژیک نظام جمهوری اسلامی، در داخل کشورهای اسلامی است؛ از شمال آفریقا تا شرق آسیا».
همچنین در مقدمه قانون اساسی رژیم ولایت فقیه بر «تشکیل امت واحد جهانی» تأکید شده و وظیفه ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه و سپاه پاسداران را « … جهاد در راه خدا و مبارزه در راه گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان» دانسته است. اصل ۱۱این قانون تصریح می‌کند: «همه مسلمانان یک امت هستند و دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است سیاست کلی خود را بر پایه ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار دهد و کوشش پیگیر به‌عمل آورد تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد».

 

حیات رژیم ولایت فقیه به سرکوب و صدور تروریسم بسته است
مقاومت ایران پیوسته تأکید کرده است که حیات و امنیت رژیم ولایت فقیه، به موازات سرکوب و اعدام و شکنجه، به جنگ‌افروزی و صدور تروریسم و ارتجاع به خارج از ایران وابسته است. در آذر ماه ۱۳۸۲مریم رجوی خطاب به اجتماع هموطنانمان در لندن، خطر سیاست صدور تروریسم و دخالتهای منطقه‌یی رژیم آخوندی را «صد بار خطرناکتر» از تهدید اتمی آن توصیف کرد و گفت: «شورای ملی مقاومت ایران در پیکار مستمر خود برای آزادی طی بیش از دو دهه، پیوسته نسبت به خطر صدور ارتجاع و بنیادگرایی و تروریسم، به‌مثابه اختاپوسی که سر آن در قم و تهران است هشدار داده است».
ده سال پیش، شورای ملی مقاومت در بیانیه سالانه خود اعلام کرد: «بقای رژیم استبدادی- مذهبی ولایت فقیه به سرکوب در داخل و صدور انقلاب به خارج گره خورده است. اگر توسعه‌طلبی ارتجاعی این حکومت مهار شود، تیغ سرکوب کند می‌شود و اگر سرکوب مردم به سستی رو کند، صدور بنیادگرایی از حرکت باز می‌ماند. موجودیت سپاه پاسداران به‌عنوان مهمترین نهاد پاسدار امنیت نظام، به گسترش سرکوب داخلی و صدور بنیادگرایی تحت نام اسلام بستگی دارد. عصاره قانون اساسی ولایت فقیه بر انکار حق حاکمیت مردم و تئوری صدور انقلاب اسلامی بنا شده است. دست برداشتن از سرکوب مردم و صدور بنیادگرایی به عراق به‌عنوان جبهه مقدم، به‌معنای گام برداشتن در جهت استحاله و فروپاشی ولایت فقیه است».

رژیم ولایت فقیه نیازی حیاتی به صدور ارتجاع و بنیادگرایی و تروریسم برای حفظ موجودیت خود دارد و قلب اختاپوس بنیادگرایی و تروریسم برخاسته از آن، در تهران و در بیت ولی‌فقیه می‌تپد.

 

 

مقالات مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6227b189-ea5d-41c6-b674-5824f3972cec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات