728 x 90

رژیم ایران خانه‌های غیرنظامیان در المیادین سوریه، را به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند

شهر المیادین در سوریه
شهر المیادین در سوریه

شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در منطقه المیادین سوریه خانه‌های شهروندان سوری را مصادره کرده و با تبدیل آن به زاغه‌های سلاح و مهمات از غیرنظامیان سوری به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.
العربیه روز سه‌شنبه ۲۲تیر، به‌نقل منابع سوری نوشت، سپاه پاسداران رژیم ایران و شبه‌نظامیان وابسته به آن، در شهر المیادین واقع در منطقه غرب فرات، با مصادره خانه‌های مخالفان سوری، آنها را به زاغه‌های اسلحه و مهمات تبدیل کرده‌اند.
سوریهای ساکن شهر المیادین گفتند، شبه‌نظامیان رژیم ایران طی روزهای گذشته با تصرف مناطق مسکونی پر‌جمعیت، محله‌ها و مزارع، تلاش دارند با انبار کردن تجهیزات خود در میان این مناطق، در برابر حملات آمریکا یا اسراییل از غیرنظامیان سوری به‌عنوان سپر انسانی استفاده کنند.


بر اساس گزارش دیدبان حقوق‌بشر سوریه، روند انتقال اسلحه و تجهیزات متعلق به سپاه در میان خانه‌های مسکونی مصادره شده در حال حاضر بیشتر در منطقه خیابان ۱۶شهر میادین متمرکز شده است.
از این پیش‌تر در هفته گذشته، شبه‌نظامیان رژیم ایران دهها خانه را در شهرهای میادین و مناطق شرق دیرالزور با تهدید از ساکنان آن تصرف کردند. تعداد ۱۴باب منزل مسکونی در خیابان ۴۰، دوازده باب خانه در خیابان ۱۶ و هشت باب خانه در محله محاریم را تصرف کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e56081b2-1c89-405d-a6f1-c9b92ac6a454"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات