728 x 90

رژیم آخوندی قیمت برنج خارجی را ۱۳۰درصد افزایش داد

افزایش قیمت برنج
افزایش قیمت برنج

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی رژیم از افزایش حدود ۱۳۰درصدی قیمت برنج خارجی در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو گرم برنج خارجی از ۷۲۰۰تومان به ۱۶هزار و ۵۰۰تومان رسیده است.
قاسمعلی حسنی درباره وضعیت بازار مواد غذایی گفت: بازار پس از افزایش قیمت‌های افسارگسیخته‌ای که بعد از عید آغاز شد در اوایل ماه رمضان در برخی اقلام شاهد افزایش ۲۰درصدی قیمتها بودیم.

وی افزود: قیمت برنج خارجی به شکل عجیبی افزایش یافته و از کیلویی ۷۲۰۰تومان به ۱۶هزار و ۵۰۰تومان رسید حدود ۱۳۰درصد داشته است.
وی هم‌چنین از گرانفروشی شکر خبر داد و گفت: قیمت شکر از سوی دولت ۶هزار و ۳۰۰تومان تعیین شده، اما به‌صورت عمده با قیمت ۷هزار و ۵۰۰تومان در حال عرضه است و در هر کیلو گرم شکر ۱۲۰۰تومان گرانفروشی صورت می‌گیرد.
حسنی با بیان این‌که در روغن حلبی ۱۶کیلوگرمی که بیشتر صنایع از آن استفاده می‌کنند گرانفروشی زیادی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: قیمت این روغن‌ها ۱۱۲هزار تومان درج شده، اما بسته به برند آن با قیمت‌های ۱۴۲هزار تومان تا ۱۷۲هزار تومان به‌صورت عمده در حال عرضه است.(میزان ۱۲تیر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5098f39d-3d10-48d4-a8ca-c5d798a64eec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات