728 x 90

رژیم آخوندی شیر خشک را سهمیه‌بندی کرد

سهمیه بندی شیر خشک توسط رژیم آخوندی
سهمیه بندی شیر خشک توسط رژیم آخوندی

رئیس قلابی انجمن تولید کنندگان شیرخشک نوزاد در نظام آخوندی دوشنبه ۳خرداد اعلام کرد: تولید برخی انواع شیرخشک متوقف شده است و احتمال دارد تا دو ماه دیگر ذخایر برخی انواع شیرخشک کودکان تمام شود (رسانه حکومتی تجارت نیوز ۳خرداد).

سایت حکومتی تجارت نیوز ۳خرداد به‌نقل از کارگزار حکومتی هانی تحویل‌زاده نوشت: حدود شش ماه است که ارز واردات به تولیدکنندگان شیرخشک تعلق نگرفته و باعث شده است تولید برخی انواع شیرخشک متوقف شود

وی گفت: میزان ذخایر و موجودی انبار شیرخشک نگران‌کننده است و موجودی فعلی کارخانه‌ها تا دو ماه دیگر بیشتر کفاف نمی‌دهد و به همین دلیل برخی برندها فروش شیرخشک خود را سهمیه‌بندی کرده‌اند.
از طرفی داروخانه‌داران نیز اعلام کردند برخی انواع شیر خشک در بازار به سختی پیدا می‌شود و شهروندان مجبورند برای تأمین شیر خشک مورد نیاز نوزادان خود به نقاط مختلف شهر بروند.
این کارگزار حکومتی تلویحاً با اعتراف به چنبره مافیای اقتصادی برآشفته بازار نظام آخوندی گفته است؛ رایزنیهای تولیدکنندگان با سازمان غذا و دارو بی‌نتیجه بوده است و برخی مواد اولیه تولیدکنندگان با تعرفه‌های بالای واردات مواجه شده است. به‌عنوان مثال تعرفه واردات اسلیم میلک‌ها در ردیف تعرفه شیر شتر قرار گرفته است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3f8cdf1-809e-48f3-a2be-4d11cd48db71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات