728 x 90

رژیم ایران برای آزادی دو عضو نیروی قدس به مأموران کنیا رشوه می‌دهد

احمد ابوالفتحی محمد و منصور موسوی دو عضو نیروی تروریستی قدس در کنیا
احمد ابوالفتحی محمد و منصور موسوی دو عضو نیروی تروریستی قدس در کنیا

انترپل فاش کرد رژیم ایران برای آزادی دو مأمور خود که در زندان کنیا هستند به مأموران این کشور رشوه می‌دهد. مأموران رژیم ایران در حالی که مواد منفجره حمل می‌کردند دستگیر شدند.

 

سایت نیشن کنیا ۲۶اوت ۲۰۱۸ برابر با ۴شهریور۹۷

‌احمد ابوالفتحی و منصور موسوی دو مأمور رژیم ایران هستند که در مومباسا دستگیر شدند و به ۱۵سال زندان محکوم شدند چرا که ۱۵کیلوگرم هکزژن را که به‌طور گسترده در مواد منفجره به کار می‌رود حمل می‌کردند.

منابع امنیتی کنیا می‌گویند این دو در حال طراحی برای بمب‌گذاری سفارت اسراییل بودند.

هگزوژن (RDX) ماده‌ای شیمیایی است که در بمب‌گذاری قطار مومبای در سال ۲۰۰۶ استفاده شد و ۱۸۶نفر کشته داشت.

 

رشوه به مأموران کنیا برای آزادی تروریستها

انترپل می‌گوید رژیم ایران تلاش کرده است به کنیاییها برای آزادی مامورانش رشوه بدهد.

کنیا اکنون در بخشی از ماجرای میان رژیم ایران و آمریکا سهیم است. دولت کنیا نگران است که این دو نفر از زندان فرار کنند.

هکزوژن که از مأموران رژیم ایران در کنیا توقیف شد همان ماده معروف به RDX یک ترکیب شیمیایی جامد و سفید رنگ و بی‌بو و بی‌مزه است که به‌طور گسترده در مواد انفجاری استفاده می‌شود.

 

تلاش برای فراری دادن تروریستها از کنیا
 

به گزارش رسانه‌های کنیا، گروهی از تروریستهای رژیم ایران برای فراری دادن ۲تروریست دستگیر و محکوم شده خود در این کشور، مخفیانه به شرق آفریقا نفوذ کرده‌اند.

بعد از کشف یک طرح فرار برای دو تروریست دستگیر شده رژیم ایران، به نیروهای امنیتی کنیا دستور آماده‌باش کامل داده شده است، این دو که به همراه خود مواد انفجاری داشتند در سال ۲۰۱۲ در نایروبی دستگیر و به ۱۵سال حبس محکوم شده بودند.

اکنون نیروهای امنیتی به شنودی از اتباع ایرانی دست پیدا کرده‌اند که حاکی از تلاش برای فراری دادن احمد محمد و سید موسوی، دو تروریست محکوم در کنیا دارد.

این دو تروریست علیه دادگاه کنیا، به‌خاطر ۱۵سال محکومیت برای طراحی حملات تروریستی در این کشور درخواست استیناف داده بودند.

آنها به دادگاه گفته بودند که بیگناه‌ هستند و مدعی بودند که به‌عنوان توریست و به‌دنبال فرصتهای تجاری به این کشور سفر کرده‌اند.

بنا‌ به گزارش روزنامه استار، اطلاعاتی که در اختیار مقامات کنیا گذاشته شده می‌گوید این عوامل مظنون به عضویت در نیروی قدس می‌باشند....

 

بیشتر بخوانید:

خاطرنشان می‌شود که دستگاه قضاییه کنیا ۱۱آذر ۹۵ دو تروریست رژیم آخوندی را محاکمه کرد. آسوشیتدپرس گزارش داد: «دو ایرانی در کنیا متهم به تروریسم شدند. این دو روز پنجشنبه در یک دادگاه کنیا متهم به جمع‌آوری اطلاعات برای تسهیل در یک اقدام تروریستی شدند. نصرالله ابراهیم و عبدالحسین قلی صفایی روز سه‌شنبه در یک خودرو دیپلماتیک رژیم ایران در نایروبی دستگیر شدند. این خودرو متعلق به سفارت رژیم ایران در کنیا بود. آنها مشغول فیلم‌برداری از یک سوژه عملیاتی بودند.

به گزارش آسوشیتدپرس دادستان گفت: "این دو نفر از ملاقات دو ایرانی زندانی شده با جرایم تروریستی باز می‌گشتند".

احمد ابوالفتحی و منصور موسوی دو تن از مزدوران رژیم هستند که سه سال پیش از آن در کنیا به جرم انبارکردن مواد منفجره به ۱۵سال حبس محکوم شده‌اند.

مقامهای کنیایی دو تن دیگر از عوامل رژیم را که قصد داشتند با گذرنامه جعلی اسراییلی وارد این کشور شوند، در سال ۲۰۱۳ بازداشت کرده بودند. همچنین سال ۲۰۱۴ نیز پلیس کنیا خبر از کشف یک شبکه جاسوسی مرتبط با رژیم ایران داد.

در سال ۲۰۱۵ دو کنیایی اعتراف کردند که با دستگاههای امنیتی رژیم ایران برای طراحی حمله علیه اهداف غربی همکاری می‌کرده‌اند. به‌گفته رئیس پلیس کنیا این دو اعتراف کرده‌اند که جاسوس سپاه قدس بوده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/619bb910-a162-4c5a-8e26-c7e43771a8b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات