728 x 90

رویترز: کاخ‌سفید می‌گوید مذاکرات با ایران بر سر توافق هسته‌یی در نقطه‌ای حیاتی است

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید

خبرگزاری رویترز درباره از سرگیری مذاکرات وین و بازگشت به توافق هسته‌یی رژیم آخوندی نوشت: کاخ‌سفید می‌گوید مذاکرات با ایران بر سر توافق هسته‌یی در نقطه‌ای حیاتی است.

جن ساکی، سخنگوی کاخ‌سفید روز چهارشنبه ۲۰بهمن به خبرنگاران گفت: مذاکرات با ایران به یک نقطه حیاتی رسیده است و اگر توافقی در هفته‌های آینده حاصل نشود، بازگشت به توافق هسته‌یی ایران غیرممکن خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک، نام رسمی توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ ایران، گفت: توافقی که نگرانی‌های اصلی همه طرف‌ها را برطرف کند، در چشم‌انداز است، اما اگر در هفته‌های آینده به دست نیاید، پیشرفت‌های هسته‌یی ادامه‌دار ایران، بازگشت ما به برجام را غیرممکن می‌کند.
جن ساکی این سخنان را ساعاتی پس از آن بیان کرد که سه مقام دولت آمریکا نیز در همین روز به شبکه خبری سی.ان.ان گفته بودند، دولت بایدن معتقد است که تنها تا اواسط اسفند (۲۰روز دیگر) فرصت دارد تا توافق هسته‌یی ایران را نجات دهد و در غیراین صورت باید رویکرد خود را تغییر داده و تلاش‌هایی تهاجمی را برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی آغاز کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/873817b4-bf18-4591-998c-9eb4e112a4a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات