728 x 90

رویترز: توئیتر حساب علی خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم را بست

توئیتر یکی از حسابهای خامنه‌ای را بست
توئیتر یکی از حسابهای خامنه‌ای را بست

توئیتر روز جمعه ۳بهمن، یکی از حساب‌های کاربری مربوط به خامنه‌ای را به‌دلیل تهدید رئیس‌جمهور سابق آمریکا به "انتقام سخت" مسدود کرد.

رویترز نوشت: حساب خامنه‌ای تصویری از یک گلف‌باز شبیه به دونالد ترامپ در زمین گلفش مشغول بازی است را پست کرد و قول داد انتقام می‌گیرد.

جمله‌ای که از سوی بسیاری از کاربران به‌عنوان دعوت به حمله به آقای ترامپ تعبیر شد.

توئیتر یکی از حساب‌های خامنه‌ای را بست

شماری از کاربران از مدیران توئیتر خواسته بودند که حساب کاربری خامنه‌ای را به‌خاطر "نقض قوانین توئیتر" مسدود کند. این توئیت در حساب فارسی سایت خامنه‌ای منتشر شده و حساب توئیتری خامنه‌ای هم آن را ری‌توئیت کرده بود.

توئیتر یکی از حساب‌های خامنه‌ای را بست

یکی از کاربران توئیتر با انتشار این توئیت، مستقیماً به جک دورسی، مدیر عامل توئیتر نوشته است که چطور توئیتر دونالد ترامپ را بست اما چنین مطلبی اجازه انتشار دارد.

در اوایل این ماه توئیتر توئیتی از طرف خامنه‌ای را حذف کرد که در آن وی گفته بود واکسنهای ساخت آمریکا و انگلیس غیرقابل اعتماد هستند و ممکن است قصد داشته باشند تا سایر ملتها را آلوده کنند. این پلتفرم گفت که این توئیت قوانین توئیتر درباره (نشر) اطلاعات غلط را نقض کرده است.

توئیتر به حساب‌های غیرفارسی خامنه‌ای هم هشدار داده بود که اگر یک توئیت درباره واکسن کرونا را حذف نکند، این حساب بسته خواهد شد.

در آن توئیت به زبانهای عربی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و فرانسوی نوشته شده بود که واکسنهای آمریکا، بریتانیا و حتی فرانسه برای کرونا قابل اعتماد نیستند. حساب‌های غیرفارسی خامنه‌ای آن توئیت را حذف کردند.

 

 

خامنه‌ای آشکارا ترامپ را به‌قتل تهدید می‌کند

تهدید ترامپ به‌قتل توسط خامنه‌ای

پس از کنار رفتن ترامپ از مقام ریاست‌جمهوری آمریکا، خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع مانند سگی که در بیت‌العنکبوت خود شیر شده باشد، آشکارا به تهدید ترامپ به‌قتل مبادرت کرد.

سایت خامنه‌ای در این خصوص با گذاشتن تصویر ترامپ در زمین گلف به امضا سیدعلی خامنه‌ای می‌گوید «انتقام حتمی است»!

 

تهدید ترامپ به‌قتل توسط خامنه‌ای

 

 

یک یادآوری از ۲۷مهرماه گذشته

وقتی که رژیم مدعی شد ۵سال تحریم تسلیحاتی در برجام به سر آمده

و از این پس رژیم برای خرید و فروش تسلیحات ممنوعیتی نداری

 

 

مسعود رجوی -۲۷مهر۱۳۹۹

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b5e7e20-c792-4aec-a9c2-a574509e4625"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات