728 x 90

رویترز: تلویزیون دولتی گفت در ایران هر دو دقیقه یک نفر بر اثر کووید-۱۹ فوت می‌کند

کرونا در ایران
کرونا در ایران

خبرگزاری رویترز دوشنبه ۱۸مرداد نوشت: در حالی‌که کشوری که بدترین ضربه در خاورمیانه را خورده است، رکورد جدید روزانه ۵۸۸مرگ را گزارش می‌کند، روز دوشنبه تلویزیون دولتی گفت که در ایران هر دو دقیقه یک نفر بر اثر کووید-۱۹ فوت می‌کند.

هم زمان که رسانه دولتی می‌گوید بیمارستانها در چندین شهر دیگر تخت برای بیماران جدید ندارند، مقامات درباره رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی شکایت می‌کنند. برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی به کندی روند واکسیناسیون به نظام آخوندی انتقاد کرده‌اند. تنها چهار درصد از جمعیت ۸۳ میلیونی به‌طور کامل واکسینه شده‌اند.
به گفته وزارت [بهداشت]، آمار کل مرگ و میر به ۹۴۶۰۳تن رسیده است، در حالی‌که موارد ابتلا با ۴۰۸۰۸مورد جدید طی ۲۴ساعت گذشته به ۴۱۹۹۵۳۷مورد در موج پنجم رسید که مقصر آن گونه دلتا بسیار مسری شناخته شده است.
تلویزیون دولتی گفت، هر دو ثانیه یک نفر مبتلا می‌شود و تقریباً هر دو دقیقه یک نفر بر اثر ویروس کرونا فوت می‌کند، و افزود که تقریباً عمده ۳۱استان ایران از سطح نارنجی با خطر کمتر به قرمز هشداری تغییر کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b12bdad2-92dc-4548-9629-bfff4c2398c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات