728 x 90

رویترز: آمریکا تحریم‌های جدید بر رژیم ایران اعمال می‌کند

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

خبرگزاری رویترز درباره تحریم‌های روز جمعه آمریکا علیه بخش ساخت و ساز و تجارت رژیم ایران نوشت:‌ تصمیمات اعلام شده توسط وزارت امور خارجه آمریکا منعکس‌کننده تلاشی برای افزایش فشار بر رژیم ایران با قرار دادن بخش گسترده‌تری از اقتصاد این رژیم تحت تحریم‌ها است.

وزارت‌خارجه گفت مایک پمپئو مشخص کرده است که بخش ساختمانی رژیم ایران مستقیم یا غیرمستقیم توسط سپاه پاسداران کنترل می‌شود که واشنگتن آن را یک سازمان تروریستی خارجی می‌داند.

 

تأکید مایک پمپئو بر دهد فشار اقتصادی و انزوای سیاسی تشدید

مایک پمپئو درباره تمدید محدودیتها علیه برنامه اتمی رژیم ایران گفت:‌ با این تصمیمات آمریکا اختیارات بیشتری برای ممانعت از دستیابی رژیم ایران به مواد استراتژیک برای سپاه پاسداران و برای بخش ساخت و ساز و برنامه‌های تکثیر اتمی آن خواهد داشت.

وی افزود:‌ مادامی که رژیم ایران به طرد دیپلماسی و توسعه برنامه اتمی‌اش ادامه دهد، فشار اقتصادی و انزوای سیاسی تشدید خواهد شد.

 

دولت آمریکا روز جمعه ۱۰ آبان ۹۸ تحریم‌های جدیدی را علیه بخش ساخت‌وساز و تجارت رژیم ایران که در قبضه سپاه پاسداران است اعمال کرد.

۴ماده که مشمول تحریم شده و در ساخت تولیدات هسته‌یی، نظامی و موشکهای بالستیک رژیم ایران استفاده می‌شوند، شامل انواع خاصی از لوله‌های ویژه فولادی و فویل‌های برنجی منگنز است.

این مواد در برنامه‌های نظامی، هسته‌یی و ساخت موشکهای بالستیک استفاده می‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54df281b-4855-4f06-96ec-c8fe27d8cf39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات