728 x 90

رویترز: آلبانی منع تردد ایام هفته را ساده‌تر می‌کند

آلبانی منع تردد ایام هفته را ساده‌تر می کند
آلبانی منع تردد ایام هفته را ساده‌تر می کند

به گزارش خبرگزاری رویترز از آلبانی در روز دوشنبه ۲۵فروردین، این کشور همزمان با انتقال به مرحله دوم مقابله با گسترش ویروس کرونا، منع تردد در روزهای کاری هفته را ساده‌تر می‌کند تا به خریداران زمان بیشتر برای فراهم کردن تدارکات (مواد غذایی) بدهد، اما ایزولاسیون آخر هفته خود را افزایش داده و با به پرواز درآوردن پهپادهای پلیس جلوی قانون‌شکنان را می‌گیرد.

 

به گزارش این خبرگزاری هر خانواده از ۵صبح تا ۵:۳۰بعدازظهر برای خرید تعیین شده خود فرصت دارد، پس از دریافت مجوز از طریق یک برنامه موبایل، تا ۹۰دقیقه را در مراجعه به مغازه‌ها، بانکها و داروخانه‌ها استفاده کند. این امکان پس از دریافت مجوز از طریق یک برنامه موبایل مهیا می‌شود که در کل چهار ساعت و نیم طولانی‌تر از گذشته فرصت داده شده است.

در عین‌حال در تعطیلات آخر هفته، ایزولاسیون خانگی به جای شروع از ظهر شنبه، از شب جمعه تا صبح دوشنبه، اجرا خواهد شد. پلیس هم‌چنین روز دوشنبه استفاده از پهپاد برای شناسایی هر کسی که در ساعات ایزولاسیون بیرون برود را آغاز کرده است.

 

وزیر بهداشت اوگرا ماناستیرلیو Ogerta Manastirliu گفت: "‌‌اکنون ما در مرحله دوم مبارزه با این ویروس هستیم. در عین‌حال که ما شروع به کاهش قوانین با قدمهای کوچک می‌کنیم، باید هوشیارتر نیز باشیم."‌‌

لازم به یادآوری است که خبرگزاری رسمی آلبانی - آتا روز ۲۵فروردین نوشت: در آلبانی شمار مبتلایان به کرونا با افزایش ۲۱مورد جدید به ۴۶۷نفر رسیده است. شمار جان‌ باختگان برای سومین روز متوالی ثابت مانده و ۲۳نفر است. تعداد بیماران بهبود یافته ۲۳۲تن گزارش‌شده است. در مجموع ۵۲بیمار در دو بیمارستان بستری هستند و بقیه مبتلایان در خانه‌های خود قرنطینه هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c63122e-f853-456e-bb12-6048e7b1359d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات