728 x 90

رویتر: کشورهای بیشتری در اتحادیه اروپا اکنون حامی طرح تحریم‌ رژیم ایران هستند

پارلمان اروپا
پارلمان اروپا

خبرگزاری رویتر به‌نقل از دیپلوماتهای غربی گزارش داد: دولتهای اروپایی بیشتری در مقایسه با ماه قبل، از طرح انگلستان، فرانسه و آلمان برای اعمال تحریم‌های جدید موشکی علیه رژیم ایران حمایت می‌کنند.

 این خبرگزاری  روز چهارشنبه در گزارشی به‌نقل از برخی ديپلوماتهای اروپایی نوشت:  تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، به‌ویژه پس از حمله شیمیایی روز ۷آوریل (18فروردین97)  در دوما – که  کشورهای اروپایی  رژیم سوریه و حامیان اصلی آن، یعنی رژیم  ایران و روسیه، را مسئول حمله می‌داند – از مقاومت خود در برابر طرح تحریم‌ تهران کاسته‌اند.

بنا‌به این گزارش نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیشنهاد انگلستان، فرانسه و آلمان را برای تحریم رژیم ایران بابت برنامه موشکی بالیستیک و نقش  این رژیم در جنگ سوریه، در نشست هشتم فروردین ماه مورد بحث و بررسی قرار دادند، که با مخالفت برخی از کشورها، از جمله ایتالیا، روبه‌رو شد. این اقدامات کشورهای اروپایی با هدف جلب رضایت آمریکا برای ماندن در توافق هسته‌یی با رژیم ایران صورت می‌گیرد. دونالد ترامپ تهدید کرده است اگر توافق اصلاح نشود از آن خارج خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b18be3c-8645-4385-ac8b-e6f4f44d9e3f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات