728 x 90

کرونا در ایران - محمدرضا محبوب‌فر عضو کمیتهٴ حکومتی: کل ایران کم و بیش به ویروس کرونا آلوده است

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر کامل می‌شود.

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز یکشنبه ۱۴اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان باختگان فاجعه کرونا در ۳۱۰شهر ایران از ۳۸۷۰۰نفر بیشتر شده است.

کرونا در ایران

  • فاضل میبدی، از آخوندهای حکومتی: اگر می‌خواهیم در موضوع بازگشایی اماکن مذهبی مسائل علمی را در مقابل اعمال مذهبی قرار دهیم، ثمره آن جز بدبینی مردم چیز دیگری نخواهد بود.
  • آخوند علی نوری معاون شورای سیاست‌گذاری نمایشهای جمعهٔ خامنه‌ای: از هفتهٔ جاری نماز جمعه در ۱۵۷ شهر کشور با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می‌شود
  • ربیعی، سخنگوی دولت آخوند روحانی: تصمیم گرفتیم مساجد و نمازهای جماعت را بازگشایی کنیم. کسب و کارها هم بازگشایی خواهند شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ابراز نگرانی از افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به‌کرونا در شهر بندرعباس خبر داد.
  • آخوند سیدرضا تقوی، نمایندهٔ خامنه‌ای در وزارت کشاورزی رژیم: فضای کشور با توجه به‌مشکلات پیش آمده در پی شیوع ویروس کرونا و مشکلات دولت کمی آشفته است. جامعه کنونی دیگر کشش برخی حرکات را ندارد، تفرقه آتشی است که اگر به جان جامعه بیفتد به‌طور حتم ریشه‌های نظام را نابود خواهد کرد.
  • محمدرضا محبوب‌فر عضو کمیتهٴ حکومتی پیشگیری از کرونا: با آن‌که رئیس‌جمهور معتقد است شیب ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور نزولی است، اما کارشناسان بهداشت معتقدند این‌گونه نیست و کل ایران کم و بیش به ویروس کرونا آلوده است.
  • اعتراف عضو کمیتهٴ حکومتی پیشگیری از کرونا رو در روی روحانی: تقسیم‌بندی جغرافیای کشور به مناطق سفید، زرد و قرمز با توجه به‌شیوع گستردهٔ این ویروس مرموز در کل کشور مبنای علمی ندارد و فقط بازی با کلمات است.
  • محمدرضا محبوب‌فر: سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر سفید بودن برخی مناطق، ناشی از اطلاعات غلط است و درباره رنگ‌بندی شهرها و مناطق کشور گویا دچار خوش‌خیالی کاذب شده چرا که هیچ نقطه‌یی از کشور به‌عنوان منطقه سفید عاری از ویروس کرونا وجود ندارد.

ابتلای کارگران شرکت فولاد اصفهان به کرونا

به گزارش دریافتی از اصفهان، در تاریخ ۱۳اردیبهشت ۹۹ در روستای حسن آباد در کنار شرکت فولاد اصفهان ۲نفر مبتلا به کرونا شدند.

به گزارش یکی از روستاییان، بیش از نیمی از ساکنان روستای حسن آباد از کارگران شرکت فولاد اصفهان هستند و در این شرکت کار می‌کنند. این شرکت در یک اقدام غیرانسانی، به‌علت در رقابت بودن با دیگر شرکت‌های فولاد در این مدت کار را تعطیل نکرده و بلاوقفه کارگران در این شرکت مشغول به کار بوده‌اند. به همین علت احتمال زیاد می‌رود که بقیه ساکنان این روستا نیز مبتلا به کرونا شده باشند.

روند صعودی یا شروع پیک در ۱۵استان کشور

کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت رژیم ایران آخرین بررسی‌های صورت گرفته حول بیماری کووید ۱۹ در کشور را تا روز یکشنبه ۱۴اردیبهشت منتشر کرد که در آن آمده، اگر چه در چند روز اخیر در عملکرد این ویروس در کشور نزولی مشاهده شده، ولی گزارشها از سراسر کشور حاکی از آن است که روند صعودی یا شروع پیک در ۱۵استان کشور دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، بر اساس بررسی‌های انجام شده تا روز گذشته، سه میلیون و ۴۹۷هزار و ۵۶۰نفر در جهان به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۲۴۴هزار و ۹۵۷نفر جان خود را از دست دادند.

بنا بر اعلام کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، روند صعودی یا شروع پیک در ۱۵استان (قم، لرستان، ایلام، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، زنجان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه) مشاهده می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8d1ac35-7174-46ff-8edf-110df160e726"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات